giga buse

vevina

Forumet er livet
i natt når vi skulle legge oss var ådne så sutrete og det surklet endel i nesa når han pusta, sleit litt med å puste skikkelig.
løftet han opp i senga og så at han hadde en liten buse, men da jeg brukte den suge greia for å få den ut så jeg jo at det var den GIGA busa[8D]
at en så liten nese kan lage noe sånt.
stakars sovna med en gang jeg la han i vugga igjen[:)]

den nese suge saken er genial, er jo ingen annen måte å få ut buser på[:D]

Huff ja det er grusomt å tenke på at de søte små nesene klarer å produsere noe så stort og ekkelt[:'(]
Tok ut en i stad [:'(]

her må vi suge ut digre buser hver dag [&:] jeg skjønner heller ikke hvordan de får plass til så mye i den lille nesa. hadde ikke overlevd uten den nese sugeren. (endelig funnet en teknik som funker å få ut busa på[:D] )

jeg har en sånn hvit ballong sak, tror de ter nuk, syns den er litt tsor og sliter med å få det til alltid, men av og til får vi en teknikk på det og da kommer busene[8D]
men ådne er ikke veldig gla i det

har sånn sak fra ortibaby som man må suge i. Adrian liker ikke det han heller, men ser veldig fornøyd ut når busene er borte  og han kan puste igjen [:D]

ORIGINAL: Bina

har sånn sak fra ortibaby som man må suge i. Adrian liker ikke det han heller, men ser veldig fornøyd ut når busene er borte  og han kan puste igjen [:D]

ORIGINAL: annabanana med spire

Risikerer man ikke å få babybuse i munnen med de greiene der?? Jeg har sett bilder av de og kjenner jeg får litt sånn spader av tanken bare hehe.
nei, på de engangs dingsene er det sånn filter sak, og den er ganske stor så man får ikke buser i munnen.

har en rød ball som ser ut som nese sug som jeg primært bruker til å rense ørene mine med (spyler en blanding av eddik 1 del eddik og vann 2 deler vann)
men den er liten nok til å gå opp i naien på lille mann altså...
fåes kjøpt på appoteket og bare spør etter øreballong...

har digre buser her også... får sjokk enkelte ganger og må vise de til sambo med engang hehe

Den er helt utrolig genial! Kjøpte denne da tulla var 1 uke gammel og forkjølet, og jeg sugde ut gigantiske mengder med grønt/gult snørr[:D] At en så liten baby kan ha SÅ mye snørr, det er ganske utrolig. Men det ligger vel bak i bihulene og bare venter på å bli sugd ut[8D]

Man kan forresten ikke få babysnørret inn i sin egen munn når man suger, for det er et tykt filter som ligger mellom selve sugedelen og den delen man stikker i barnets nese[;)]

http://babyvac.no/

Sånn skal jeg kjøpe meg.

Back
Topp