Giftsentralen...

*p!nk smile*

Forumet er livet
HERREGUD...sambo og en kamerat hang opp varmepumpe igår,idag når jeg og skatten sto opp så la jeg merke til at hun putta noe i munnen borte ved spisebordet...prøvde å grave det ut,men uten hell....hun spiste en bit glava[&o] Rett før jeg fikk panikk,ringte giftsentralen..men kunne bare gi litt irritasjon..hufffffff,ble helt dårlig jeg[:(]

Så nå håper jeg at sambo klarer å rydde skikkelig opp etter seg fra nå av[:@][:@][:@][:D]

Kjipt! Du får se det positive i det og tenke at det kunne vært noe mye verre hun puttet i seg [:)] 

ORIGINAL: skytte76

Kjipt! Du får se det positive i det og tenke at det kunne vært noe mye verre hun puttet i seg [:)] 

Så sant...[:D]

Huff, jeg leste "katten" først. [8D] ..skulle til å kommentere at det var bra det var katten og ikke dattera di som fant den først - men så oppdaget jeg at det jo var datteri som spiste den. [X(]

Bra at det ikke var farlig!! [:)]

ORIGINAL: rodstilk

Huff, jeg leste "katten" først. [8D] ..skulle til å kommentere at det var bra det var katten og ikke dattera di som fant den først - men så oppdaget jeg at det jo var datteri som spiste den. [X(]

Bra at det ikke var farlig!! [:)]

Hehe...ikke noe katt her i hus[:D]
Så jo for meg det ene og den andre...håpe hun ikke merker noe til det[:)]

Back
Topp