Giftesyyyk,hvordan få sambo til å fri?

M

Maanda

Guest
Etter å ha sett "3 byllup" blir jeg bare mer og mer giftesyk!
Gud, har SÅÅÅÅ lyst å kle meg i fin kjole, pynte meg og føle meg som den vakreste i verden, og gifte meg med den aller beste som finnes!

Men hvorfor frir han ikke daaaa?[>:]

ORIGINAL: Maanda

Gud, har SÅÅÅÅ lyst å kle meg i fin kjole, pynte meg og føle meg som den vakreste i verden, og gifte meg med den aller beste som finnes!

sånn har jeg det å..lurer på hva som skal til for at sambo min skal fri...

hahaha, her inngikk vi en avtale om at hvis han ikke hadde fridd innen en dato kunne jeg gjøre det[8D] han fridde før det[;)]

Vi snakka om det og vi ville begge forlove oss, og jeg visste at han hadde tenkt til det.
Men han ville gjøre det på sin måte og overraske meg. Ene kriteriet hans var at han ville fri et sted som ikke forsvant, som vi kunne komme tilbake til. F.eks ikke en restaurant som kunne legges ned osv.
Var flere ganger jeg tenkte at NÅ frir han. Men den gangen han fridde ble jeg kjempeoverraska. [:D] Han hadde visst planlagt dette i et halvt år, lett lenge etter ring i følge venninna mi osv.
Så det var veldig verdt ventinga altså! [:D]

Men har dere snakka om forlovelse og bryllup? Så du vet om han vil det og evnt. når?

ORIGINAL: Kakken

Vi snakka om det og vi ville begge forlove oss, og jeg visste at han hadde tenkt til det.
Men han ville gjøre det på sin måte og overraske meg. Ene kriteriet hans var at han ville fri et sted som ikke forsvant, som vi kunne komme tilbake til. F.eks ikke en restaurant som kunne legges ned osv.
Var flere ganger jeg tenkte at NÅ frir han. Men den gangen han fridde ble jeg kjempeoverraska. [:D] Han hadde visst planlagt dette i et halvt år, lett lenge etter ring i følge venninna mi osv.
Så det var veldig verdt ventinga altså! [:D]

Men har dere snakka om forlovelse og bryllup? Så du vet om han vil det og evnt. når?

Jaa! Er han som alltid har hatt lyst, og ikke jeg. Nå har jeg SÅÅÅ lyst, og han bare ler[8D] Men vi har planlagt at vi senest skal gifte oss i 2015, da[:D][:D]Så på EN måte kan man si vi er forlova(uten ring) da vi har avtale om byllup. Men jeg vil ha frieriet[:-]

Her sa jeg at det var gifting før barn! hver gang han maset om barn...Hehe...

Så da måtte han pent fri for å komme videre med neste plan ;)

sambo spurte meg om jeg ville forlove meg ja sa jeg.Og så sitter jeg i senga mens han steller seg på knær, så kommer moren hans inn med ringene.Og da spør han meg om jeg ville gifte meg med han [:D] jeg svarte helt klart ja!

ORIGINAL: Blåveispiken

Forresten så er ikke mannen veldig romantisk.. men på frieriet overrasket han STORT :
http://missladylovelylocks.blogspot.com/2009/11/jeg-sier-jaaa.html

Du lurer på hvordan få mannen til å fri?

Gi meg e-mail adressen hans så skal jeg få ham til å fri til deg[;)]

Hehe.. Nei, mennene er utspekulerte der asså. Her fridde mannen til meg før vi hadde vært sammen i 3 mnd. Giftet oss på dagen 10 mnd etter at vi ble et par.

forloveden til søsteren min hadde mer eller mindre lovet henne at han skulle fri før sommeren 2010, men de forlovet seg ikke før julaften 2010. Det var presangen til henne. Så når hun åpnet pakken gikk han ned på kne... Sukk

hmmm....hvordan? tja, aner du at det ligger noe i luften?
Han har ikke gjemt noen ringbrosyjrer under noen store sofaputer eller noe sånt?
(noe min hadde men som jeg ikke viste om)

Jeg ante fred og ingen fare jeg egentlig så.....

Jeg kom mannen noen dager i forkjøpet jeg. Jeg hadde riktig nok ikke noe ring til han når jeg fridde,
det valgte vi ut sammen noen dager senere.
Jeg hadde jo fått et ja fra han, men han insisterte på at han ville ned på knee slik som jeg gjorde
når han hadde ringen i hånda. Noe han gjorde.

Han hadde forøverig planlagt å fri 12 dager etter meg under serieåpningen til tippeligaen 2009.

Men jeg kom han som sagt i forkjøpet.

Så jeg vet egentlig ikke hvem av oss som ble mest overasket hehe.

ORIGINAL: Sol vil bli mamma

ORIGINAL: Maanda

sånn har jeg det å..lurer på hva som skal til for at sambo min skal fri...

D har eg og lurt på i lang tid....

ORIGINAL: Snarl

Forresten så er ikke mannen veldig romantisk.. men på frieriet overrasket han STORT :
http://missladylovelylocks.blogspot.com/2009/11/jeg-sier-jaaa.html

Så romantisk
Sjarmerte mannen min i senk og. Hvem kunne ha sagt nei til et slikt frieri sa han [:D]

[;)]
De kan hvis de vil [;)]
Forstår ikke helt hva som gikk av han der nei ;) Han har ikke de store genet for romantikk...så jeg ble veldig tatt på senga!!! Men jeg syntes det var veldig koselig at han faktisk la litt innsats i det.. det viser bare at det romantiske genet er der inne ett eller annet sted.. [:)] selv om det kommer veldig sjeldent frem ;)

er ikke helt godt å si hva man skal gjøre.

jeg og min kjære valte ut ringene sammen. men ble enige om at han skule gi meg den når han ville.

så en dag spurte han om vi skule dusje sammen. jeg ville ikke så han måte overtale meg masse[&:] stakkar gutten min. men da vi sto i dusjen så sporte han meg[:)][:)] sa ja med en gang. han valgte dusjen for det er et sjelden sted og for ren kjærlighet.. [:)][:)]

men må si at jeg karnse preset veldig på at vi skule forlåve oss da vi hadde vert sammen i 3 år.

jeg fålger vår 3 års regel.
[:D]

Hvis han har villet en stund, og du vil nå, så kommer det nok plutselig en dag! [:)]

Jeg kommer ikke til å bli fridd til, men heldigvis er det helt greit... vi kjenner hverandre godt nok etter så mange år sammen, hehe! Derimot kan det hende vi blir gift, men det er nok opp til meg når det evt. blir... vi har heldigvis like meninger om hvordan det skal skje den dagen det i så fall skal skje, så jeg tror vi blir fornøyde begge to! [:)]

Og hadde han fridd på en sånn spesiell måte, vel, da hadde jeg vel dødd av sjokk... og latter, kanskje! Vi finnes ikke romantiske noen av oss...
[8D]

Det kommer nok! Har en følelse av at det kan skje til sommeren på 5-årsdagen vår[:D][:D]
For sommeren 2012 er dagen vår på en lørdag/søndag..
Vi ble sammen en konsert, ved midnatt, 30.juni-natt til 1.juli.. Og neste år er 30.juni en lørdag!!

Han er nemlig slik at forlover man seg skal man gifte seg innen et år, så[:)](Og han er opptatt av datoen vi ble sammen, så tror han vil ha den datoen![8D])

Back
Topp