Gifteringer..

mammasgull0705

Flørter med forumet
Hvilke ringer har dere og hva var prisen???? Sparte dere opp til å få kjøpe dem eller hadde dere penger der og da?

Hadde penger der og da. De kostet 14 000[:)] Min har 5 diamanter i seg

hadde penger der og da(mastercard), kostet 5500 og i min er det tre diamanter.

noen flere?

jeg ville igrunn ikke ha diamanter i min ring, men sambo ville:p så ble ringer med hvitt og gult gull. og en diamant i min ring. kostet 4900

Vi overtok mamma og pappas ringer. Slipte bort graveringene og fikk di stelt og tilpasset. [;)]
Kostet oss ikke noe.
Var akkurat sånne vi ønsket oss. Tykke, brede ringer som er helt glatte.

dytter

Fikk dem laget til oss i Tyrkia. Har fått dem taksert i Norge til ca 11-12 000. Betalte 3500. [;)] Jeg har en liten diamant i min.
De er ganske brede, og har en "kant" oppe og nede. Kantene er i glatt, gult gull, mens resten er i hvitt, børstet gull.

Har rukket å ha 3 ringer jeg da...den jeg har nå er ingen typisk giftering..en i hvitt gull med 5 diamanter. Aner ikke hva den kostet...mannen min bruker ikke ring.

vi er ikke gift. --forlovet.
men når vi skal gifte oss skal vi bruke sammen ringer, bare pusse de,sette inn dato, evt sette i stein i min kanskje...

Vi brukte forlovelses-ringene. :)

Fikk bare satt inn bryllups-datoen i tilleg til forloveleses-datoen, og pusset de opp litt.

Sparte mange penger på å bruke f-ringene, også syntes vi at det var like greit. VI syntes jo de var fine. :)

men dere som har brukt forlovelsesringene??? Hvor tykke er ringene?

ORIGINAL: mammasgull0705

men dere som har brukt forlovelsesringene??? Hvor tykke er ringene?

Husker ikke hvor tykk ringene våre er..  men de var for tynne (ikke i bredde, men dybde) til å sette inn noen diamant. Kunne få satt in en pittepitteliten en, men mannen i bubtikken mente det var bortkastet for den ville være så liten at den neppe syntes.

Vi har glatte ringer i hvitt gull, 5 mm brede. Kosta ca 3500 for paret [:)]

vi vant gifteringer for 20 000kr i en konkurranse for lovdsign [:)] min er verdt 11-12 000 og sambos 7000 tror jeg[:)] skal pusse de og gravere på nytt til bryllupet

ORIGINAL: L86

vi vant gifteringer for 20 000kr i en konkurranse for lovdsign [:)] min er verdt 11-12 000 og sambos 7000 tror jeg[:)] skal pusse de og gravere på nytt til bryllupet

Vi hadde pengene, de kosta ikke mer enn 3000kr ca.
De er i hvitt og gult gull, med en diamant i min.
Bestilt fra Nederland, som er veldig kjent for sitt gode gull.

Back
Topp