Giftering

meta

Elsker forumet
Hva slags ring har dere bestilt?

Vi har en gullsmed vi kjenner som skal lage ringer til oss men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg vil ha den....[8|]

Her er noen av de det står mellom

Den siste ville jeg evt hatt en sten på.....

Vi brukte forlovelsesringene våre som gifteringer også. Begge er en litt tjukk ring med gult gull, oppå den er den en tynnere ring med hvitt gull og på min er det en diamant [:)]

Tror det blir helt enkle gull ringer med diamnat i min.
Skal snart ta en tur til tante å kjøpe,hun er har egen butikk[;)]

ORIGINAL: silje a

Tror det blir helt enkle gull ringer med diamnat i min.
Skal snart ta en tur til tante å kjøpe,hun er har egen butikk[;)]

Heldig du da[:D]
Syns det er vanskelig jeg. Vi vil begge ha en litt anderledes ring...

Vi har disse:
http://www.oleaas.no/produkt.asp?ProdID=8240&MenyID=82&path=15,76,82#

Er ikke så glad i sånne voldsomme. I tillegg har jeg så mange ringer fra før så jeg ville ha en litt enkel en som forlovelses/giftering. Kunne godt tenkt meg at den var tynnere også, men det hadde ikke gått i forhold til diamantene.

Vi ska bruke oppat forlovelseringa. De er av hvit gull, og har to spor på hver ende. Jeg har steiner på min men mann ingen.

eg likte best dei to fyste ring settene!!kanon fine og jaa veldig anderledes!!

eg har forlovelsesring med smaa diamanter rundt og ein store i midten..men og ei svarte perla!saa sambo maa nok senda an inn for designa giftering t an![:D][:D]

vi bruker forlovelsesringene, heelt vanlige gullringer. en diamant i min[:)]

og så har eg ønska meg en sånn i morgen gave [8D][:D]

ORIGINAL: tanza

eg likte best dei to fyste ring settene!!kanon fine og jaa veldig anderledes!!

eg har forlovelsesring med smaa diamanter rundt og ein store i midten..men og ei svarte perla!saa sambo maa nok senda an inn for designa giftering t an![:D][:D]

Blir nok lignende en av de 2 første ja[:D]  Liker de best selv og...[:D]

ORIGINAL: merete_80

Vi har ikke forlovelsesringer (dvs, JEG har, men ikke sambo).

Har ikke bestemt oss helt for hvordan ringer det blir enda, men de kommer nok til å bli ganske klassiske og ganske brede 5-6mm. Er veldig glad i børstet gull (særlig det hvite) men syns det fort blir "stygt", så kommer til å gå for blanke ringer i gult gull, kanskje med innspill av hvitt.

Er det samme her...
Jeg liker og børsta men er ikke sikker enda...Tror og våre blir ca 5 mm...Liker best med litt bredde på...

dette sliter vi litt med...
Han vil ha hvitt gull, men da skal det jo helst leveres inn 1 gang i året, for å vedlikeholdes, og det koster rundt 800kr for begge ringene.. Så iløpet av 10 år, har vi brukt 8000(!!) kr på vedlikehold.. Blir ikke aktuelt![8D]

ORIGINAL: Elisabeth87

Han vil ha hvitt gull, men da skal det jo helst leveres inn 1 gang i året, for å vedlikeholdes, og det koster rundt 800kr for begge ringene.. Så iløpet av 10 år, har vi brukt 8000(!!) kr på vedlikehold.. Blir ikke aktuelt![8D]

Oi det var voldsomt da....Vi velger sølv og gult gull vi...Er bare det vi vil ha liksom[:D]

ja, blir litt drøyt hvis vi skal holde på slik!
8000kr på 10 år, og hva om vi er sammen i 60 år da?
800kr x 60år = 48.000kr !![8|]
da velger vi heller sølv, eller gult gull[:D]
Fant noen fine i sølv på nettet i dag! *siklesikle*[:D]

ORIGINAL: Elisabeth87

Det er for no slags tull a? Je har da hatt en hvitt gull ring i mange år og den er da like fin, vis man itte ska væra skikkelig fissfin da[:-] Tullprat spør du meg.

ORIGINAL: *Mayen*

Våre gifteringer:

Det er de vi også har![;)] Har gravert inn navn og hjerter, og til selve bryllupet skal vi gravere inn dato også[:)]

Woow, dem ligte jeg godt[:D] De var veldig fine på hver sin måte[:)]

ORIGINAL: sunflower87

Woow, dem ligte jeg godt[:D] De var veldig fine på hver sin måte[:)]

Takk[:D] Liker dem veldig godt selv....Vil gjerne ha noe anderledes...[:D]

det har vi og gjort:)
i forlovelsesringene står din *navn* og forlovelsesdato, og hjerte.

Og i gifteringene står datoen vi gifter oss, din *navn* og hjerte

Back
Topp