giftemål

Bruker817kos

Forelsket i forumet
en side som anbefales [:D] http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=2574

jeg skal gifte meg om 3mnd. gammeldags bryllup, for de som har vært på finnskogsdagene, tviler at det er noen her men.. hehe

da skal vi gifte oss i kirka,sitte på hester og nærmeste skal sitte i hestekjærre til ett gammelt finnetun, der skal vi stå på en stubbe og spise flattbrød og danse. så er det inn i en røyk stue og spise rømmegrøt og spekemat.

før hadde de gamle klær som man fikk låne, men de var ikke noe fine lenger, så jeg kunne f.eks bruke bunad eller brudekjole. Bak brudefølge skal det gå mange med bunader for det er også oppvisning av forskjellige bunader mens vi spiser. (er ett offentlig arrangemang som dem har hvert år,som vi fikk spm om vi ville være brudeparet)

hva hadde dere valgt?

Hadde valgt brudekjole. Bunad får man mange anledninger til å bruke. [;)]

Alle jeg kjenner omtrent uten unntak, har kjøpt derfra , og skal bestille min egen kjole til fredagen faktisk (fra jkdress..) Tar mål på Torsdag :)

Ville valgt brudekjole [;)]

jeg ville valgt brudekjole![:)]

ORIGINAL: lille.trille

jeg ville valgt brudekjole![:)]

jeg ville nok også valgt brudekjole, men så er jo jeg veldig sånn brudekjolejente også da!!!

Jeg ville valgt brudekjole, men faktisk litt usikker på om jeg ville gått for tradisjonell kjole i et sånt bryllup.

Får ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om denne kjolen, vet ikke om den er fin/kul eller harry[:-]

ORIGINAL: Tullemor79

Jeg ville valgt brudekjole, men faktisk litt usikker på om jeg ville gått for tradisjonell kjole i et sånt bryllup.

Får ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om denne kjolen, vet ikke om den er fin/kul eller harry[:-]

WOW, den var stilig (Ihvertfall i en setting som nevnt over her[:)]) hvem har sagt at man ikke kan få i både pose og sekk[;)]

ORIGINAL: Lussa88

WOW, den var stilig (Ihvertfall i en setting som nevnt over her[:)]) hvem har sagt at man ikke kan få i både pose og sekk[;)]

ja, den kan funke i en sånn type setting som de skal ha her[:)]

skulle akkurat til og si at det finnes jo brudekjoler som har litt bunadspreg![:)]
ei jeg kjenner hadde hvir brukdekjole, men som var litt som en bunad.. mammen hadde bunad! dom var super fine sammen!!

ORIGINAL: Heidi10

skulle akkurat til og si at det finnes jo brudekjoler som har litt bunadspreg![:)]
ei jeg kjenner hadde hvir brukdekjole, men som var litt som en bunad.. mammen hadde bunad! dom var super fine sammen!!

denne finnes i hvit også, da mener jeg broderiet også er hvitt...

vet ikke om jeg fikk lov til å ha brudekjole plutselig. evt ha en liten enkel en. skal også ha blomster krans i håret, så hvis jeg skal ha en enkel kjole tenker jeg at jeg lager "ett belte" av blomster krans eller noe. jeg må diskutere litt med styre om hva jeg får lov til

her er den i hvitt

ORIGINAL: prematurmor2010

er det jeg tenker også, men så er det om det passer inn i ett så gammeldags bryllup.

Fins jo gammeldagse brudekjoler. [;)]

den har jeg sett live, den er kjempefin synes jeg!

Back
Topp