Siriusa Forelsket i forumet 6 Feb 2011 #1 Wohoo, gifter meg neste sommer[:D] jeg ELSKER å planlegge, så om noen har noen bra bryllups sider å komme med, så hadde jeg blitt glad!
Wohoo, gifter meg neste sommer[:D] jeg ELSKER å planlegge, så om noen har noen bra bryllups sider å komme med, så hadde jeg blitt glad!
S sina_nov09 Blir kjent med forumet 6 Feb 2011 #2 Jeg skal gifte meg 2 April 2011.. På min 20 års dag! Jeg har handla halve bryllupet på bryllupsbutikken.no :-) Mye fint, men dyrt!
Jeg skal gifte meg 2 April 2011.. På min 20 års dag! Jeg har handla halve bryllupet på bryllupsbutikken.no :-) Mye fint, men dyrt!
Siriusa Forelsket i forumet 6 Feb 2011 #5 ORIGINAL: SinaMarie Jeg skal gifte meg 2 April 2011.. På min 20 års dag! Jeg har handla halve bryllupet på bryllupsbutikken.no :-) Mye fint, men dyrt! takk for tips[:D][:)]
ORIGINAL: SinaMarie Jeg skal gifte meg 2 April 2011.. På min 20 års dag! Jeg har handla halve bryllupet på bryllupsbutikken.no :-) Mye fint, men dyrt! takk for tips[:D][:)]