Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke gift, men kjenner mange som har gjort det på den måten.Noen som har gjort det uten å gjøre så mye ut av det? Altså, uten kjole, pynte seg masse, osv? Bare møtt opp, få det gjort og ikke så mye mer enn det? Ønsker bryllupsfest, men senere når det er mer forsvarlig ift korona.
Tenker det er ganske mange som bare "får det gjort" av ulike grunner.Det blir litt sånn «få det gjort» her også. Jeg ønsker en litt mer trygghet på en måte. Både for meg og unga. Er sammen med barnefaren altsåJeg er ikke gift, men kjenner mange som har gjort det på den måten.En kollega av meg giftet seg i lunsjen på jobb og dro og spiste burger etterpå.
Tenker det er ganske mange som bare "får det gjort" av ulike grunner.
Er sånn jeg tenker jeg vil gjøre det.Tenker det er vel bare å gå på tinghuset med forlovere og skrive under på papiret
Middag på restaurant eller hjemme?Vi pyntet oss, men gjorde lite ut av det. En pen kjole, en dress, nærmeste familie og en liten middag etterpå.
Helt kurant å gjøre det uten pynting osv også!! Spesielt i koronatider.
Vi spiste i en hotellrestaurant. Nå giftet vi oss i Finnmark, så benyttet sjansen til å spise reinsdyr derMiddag på restaurant eller hjemme?
Hadde dere middag etter vielsen?Vårt var sånnvi har måttet utsette festen 3 ganger, nå er det planlagt kombinert bryllupsfest og barnedåp i pinsen
![]()
Vi giftet oss i fjor. Var på kommunehuset sammen med forlovere og viet av ordfører. Valgte å ha på bunad bare, og en bedre middag med bare forlovere, tar festen senere. Veldig hyggelig og ingen stress(selv med en unge på 7 uker)Noen som har gjort det uten å gjøre så mye ut av det? Altså, uten kjole, pynte seg masse, osv? Bare møtt opp, få det gjort og ikke så mye mer enn det? Ønsker bryllupsfest, men senere når det er mer forsvarlig ift korona.

Er akkurat sånn jeg har sett for megVi giftet oss i fjor. Var på kommunehuset sammen med forlovere og viet av ordfører. Valgte å ha på bunad bare, og en bedre middag med bare forlovere, tar festen senere. Veldig hyggelig og ingen stress(selv med en unge på 7 uker)![]()
Se der jaVi hadde med oss forloverne på tinghuset, dro rett på resturant for å spise etterpå og tok desserten hjemme![]()
Ja, spiste på restaurant sammen med noen venner og nær familieHadde dere middag etter vielsen?
Se der jaTrenger ikke mer enn det
Jeg føler at fullt kirkebryllup er litt sent på en måte. Pga alder, vi har barn, osv. Litt sent med hvit kjole da
Ikke ønsker jeg oppmerksomheten heller. Jeg liker ikke å synes
![]()
Høres perfekt ut for megNei, var veldig digg å gjøre det så lite som mulig egentlig. Ingen hvit kjole, bare gode venner og ingen mas![]()