Gift ved første blikk

Nei

(jeg er jo allerede godt gift og har tre barn med mannen, så ikke helt i målgruppen heller)

Hehe, hadde vært intressant å se hva som hadde kommet ut av det. Men jeg er nok altfor skeptisk til å faktisk kunne lykkes :p

Galskap etter min mening. Ekteskap er viktigere for meg enn å bare gifte seg med en tilfeldig fyr.

Hehe, nei. Hadde likt konseptet bedre hadde det vært "samboer med første blikk", eller lignende. Syns generelt folk skiller seg altfor lett, så ekteskap skal ikke tas så lett på. :p

Hadde jeg vært singel så kanskje. Men er gift med to barn. Men de gifter seg forhåpentligvis ikke på ordentlig. Annullering er jo borte så er 1 år med skillsmisse+ at den mannen må da skrive under hvis du gifter deg senere.

Nei det kunne jeg ikke, hadde aldri taklet å skulle gifte meg med en som andre har bestemt skal passe for meg.

Godt mulig, om jeg var singel osv.
Men synes heller ikke noe om at man gifter seg så lett.. Ekteskap skal være litt mer seriøst enn så.. :/

Nei. Ekteskap er ikke noe man bare bør kaste seg inn i ved første blikk.

Ville aldri stilt opp på noe TV-program uansett, men syns det er gøy å se på da :) likte den amerikanske bedre da

Klart for ny sesong så jeg på reklame

Kunne du meldt deg på noe sånt?

Nei, men jeg kunne meldt meg på andre slike kjærlighets programmer/ dateing programmer om jeg var singel og barnløs

Kunne aldri vært på TV for noe sånt, men syns konseptet er kult. Men ikke for de som har barn, da, syns barn bør skånes for foreldres kjærlighetsliv på TV.

Neitakk

Det er nok en spesiell folketype som melder seg på der!:) heheh kunne aldri gjort det!

Back
Topp