Anna• Gift med forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Himmelbarn Marsboerne2017 19 Nov 2014 #1 Er det noen som ser på dette? Jeg har sett på alle episodene, og gleder meg til kveldens Men er det noen som vet, er de virkelig gift på ordentlig? Eller er det bare tull?
Er det noen som ser på dette? Jeg har sett på alle episodene, og gleder meg til kveldens Men er det noen som vet, er de virkelig gift på ordentlig? Eller er det bare tull?
L Lykke.nr2 Lykkeliten Mailykke <3 19 Nov 2014 #2 Jeg ser! Gikk glipp av andre episod, men ellers har jeg sett. Synes det er spennende Har også lurt på det de, om de er gift på ordentlig..
Jeg ser! Gikk glipp av andre episod, men ellers har jeg sett. Synes det er spennende Har også lurt på det de, om de er gift på ordentlig..
Anna• Gift med forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Himmelbarn Marsboerne2017 19 Nov 2014 #3 Sitter spikret nå Ja, det virker jo LITT vågalt å gifte seg med noen man ikke kjenner.... Spent på hvordan det går
Sitter spikret nå Ja, det virker jo LITT vågalt å gifte seg med noen man ikke kjenner.... Spent på hvordan det går
Bente Blir kjent med forumet 19 Nov 2014 #4 http://www.seher.no/kjendis/giftet-de-seg-virkelig-p-ordentlig-75444
Anna• Gift med forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Himmelbarn Marsboerne2017 19 Nov 2014 #5 Så det er virkelig på ekte Gale mennesker !! Sprekt gjort da
Talia3 Elsker forumet Mailykke <3 20 Nov 2014 #6 Galskap, men artig å se om teamet har greid å finne de som virkelig passer sammen
LykkeSusanne Glad i forumet 23 Nov 2014 #8 Ååhh har ikke fått sett det denne uken skikkelig nedtur altså.
Anna• Gift med forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Himmelbarn Marsboerne2017 23 Nov 2014 #10 Jeg tror det er reprise i morgen