Gift i sitrusfrukt

Har også spist mye appelsin og mandarin i svangerskapet, og drukket appelsinjuice.
 
Har også spist mye appelsin og mandarin i svangerskapet, og drukket appelsinjuice.

Syns det er så mye det skal lage saker av uten noe håndfast, men jeg finner ikke noe om dette i noe baby relatert så jeg må kansje blåse litt i den artikkelen og nyte det jeg får i meg siden jeg er veldig mye dårlig
 
Syns det er så mye det skal lage saker av uten noe håndfast, men jeg finner ikke noe om dette i noe baby relatert så jeg må kansje blåse litt i den artikkelen og nyte det jeg får i meg siden jeg er veldig mye dårlig
Tror det hadde vært overalt i media, om det var så farlig og ikke vært i salg. Kan jo prøve å spise litt annen frukt i mellom også :)
 
Jeg synes det blåses opp altfor mye - typisk tabloid. Så lenge helsemyndighetene ikke fraråder å spise klementiner, ja, da spiser jeg lett et par klementiner om dagen. Er jo ikke akkurat som at jeg driver og sutter på skallet, som jo er der de har funnet disse sporene :p
 
Huff d er skremmende så mye farlig vi kan få i oss med å spise d vi tror er sunn og god mat :wideyed:
Skal vi tørre å spise eller ikke?
Vanskelig å forholde seg til..
 
Men sier de ikke at «trygg» dose er mye mindre enn tidligere antatt? Det er vel en grunn til at EU skal totalforby det?
 
Har lest litt forskjellig. Bla. at det kommer an på hvor tidlig nervegassen blir brukt. Blir den brukt tidlig, vil det komme i fruktkjøttet også. Jeg har spist en del tidligere, og kan godt hende jeg tar meg en og annen til om jeg får tilbudt, men kommer nok ikke til å spise like mange som jeg hadde gjort om jeg ikke var gravid. Helsedirektoratet er vel ikke de raskeste til å endre rådene sine? Tipper de må ha nedre grunnlag/mer forskning i bunn enn det som er kommet hittil.
 
Back
Topp