Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har vært gift i 3 år og var sammen i litt under 2 år før det.. For både meg og han tenkte vi bryllup med engang han fridde, og vi satte dato samme dag
Samme herhar alltid drømt om stort og hvit bryllup og mannen min visste om det da han fridde
Vi har vært gift i 3 år, og var sammen i 2 år før det Hadde vært sammen ett år før han fridde. (Vi er "godt voksne" og hadde ingen tid å sløse bort... Haha )
Jeg har to barn fra et tidligere forhold, og var aldri gift med pappaen deres. Jeg har tenkt mange ganger at vi kanskje burde jobbet enda mer med forholdet før vi ga opp, og at det kanskje hadde vært vanskeligere å gå fra hverandre hvis vi hadde vært gift...?
Jeg sa derfor til mannen at dersom vi skulle ha felles barn, så ville jeg gjerne være gift først
Trives veldig godt som gift!
har aldri drømt om noe stort brullup,det har ikke min samboer heller,men hvit brud må det være var masse forskjellige svar her,og takker for alle skal prate med min samboer når vihar levert gutten hannes hjem til sin mamma,så kommer en oppdatering