Gift eller samboer?

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Jeg og min samboer har vært ilag i over 2 år,vi har mange gang pratet om og gifte oss,men nå i det siste har han bestandig viket unna spørsmålet. Vi venter nå vårs første barn sammen,han har barn fra før. Men jeg har tenkt mye i det siste og lest mer på nett. Jeg har veldig lyst til og bli gift før barnet kommer. Hva synes dere er det rette og gjøre hadde dere vært i min situasjon? Spørre han hva han mener en gang til,eller bare la det fare? Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Jeg har vært samboer i 7 år, funker fint for oss ;-) har barn på 2 år... Men skjønner veldig godt at du vil gifte deg. Kanskje det blir litt mye på en gang for en stakkars mann :D kan vel ikke skade å prate åpent om det...? :)

her har vi vært sammen i 8 år, og har to barn sammen og venter nr tre. han fridde til meg i sommer, og vi skal gifte oss i 2014 :)

vi har vært forlovet i over 1 år nå. han vet at jeg vil gifte meg med han. har ikke pratet noe særlig om det etter at vi fantut at vi venter barn. må vell kansje ta det opp en gang til,og forklare litt så han forstår :)

vi har vært samboere snart i 3 år, jeg vil gifte meg men han tror ikke på ekteskap, så denne frøkna blir aldri gift gitt.

Vi gifta oss på 9årsdagen vår vi :) Venter nå nr 3 sammen. Så det var aldri noe hast her i gården ihvertfall

Vi er samboere. Jeg har ikke spesiellt lyst til å gifte meg. Men, jeg har funnet mannen i mitt liv, og vi skal bli gamle sammen. Synes vi har det helt supert sammen uansett.

Mulig vi gifter oss engang, men har ingen ønsker om bryllupsfeiring ihvertfall.

Vi er samboere. Forlova oss for halvannet år siden med planer om å gifte oss i sommer som var, men endte opp med hus salg og oppussing av nye huset isteden. Og nå til sommeren kommer baby så blir vel utsatt igjen.. Har ingen planer om å gifte meg som gravid eller ammende...

møtte min kjære for 4år siden... vi har vært forlovet i 2,5år... har mast litt om giftemål, men han ser ikke helt det samme som meg når det gjelder sånn... men nå ble det jo et styr for å få en spire....tok tid,penger..
så vi snakket om det tidligere i dag, giftemål og ble vel litt enige om å gifte oss sommeren 2015, leeenge til, men vil reise vekk å gifte meg, orke ikke stort bryllup, så da er våre kjære mirakler 2år gamle og kan være brudepike/sven, det er så søtt... så får vi se om det blir til det hehe...

Vi giftet oss for litt over 1 år siden og da hadde vi vært sammen i 6 år først. :) tror ikke det er noen vits i å mase på gutta, det kan fort virke mot sin hensikt ;)

Oi, tror jeg må bidra til å flytte statistikkbalansen :) Vi har vært gift i fire år, giftet oss etter to år sammen, men da var det mest han som var opptatt av det... Alle løsninger går sikkert bra, så lenge begge er komfortable med det

han har pratet ganske mye om det og gifte oss,var han som tok det opp første gang. alle løsninger fungere nok så lenge man er sammen om dem. kan nok fort bli litt mas,som mannfolk oppfatter det,men skal prate med han en gang til. ingen av oss ønsker noe stort brullup,bare forlovere og en bedre middag etterpå. vi har de samme synene om så å si alt,mener det samme og har bursdag 2 dager etter hverandre. jeg vet at jeg kommer til og være med han til døden skiller oss,trenger egentlig ikke et papir stykke for og bevise det. men det er jo bestandig et "men" der.

Vi er samboere. Jeg har ikke spesiellt lyst til å gifte meg. Men, jeg har funnet mannen i mitt liv, og vi skal bli gamle sammen. Synes vi har det helt supert sammen uansett.

Mulig vi gifter oss engang, men har ingen ønsker om bryllupsfeiring ihvertfall.

Samme her. Vi er straks på det 11 året som samboere :D Og tre barn :D

Har vært gift i 3 år og var sammen i litt under 2 år før det.. For både meg og han tenkte vi bryllup med engang han fridde, og vi satte dato samme dag:)

Vi var vert sammen i 6år, gift i 2år å ingen barn fra før:)

Eg ville ha spurt han ka han synes å sakt hva du tenker. Har en svigerinne som var samboer i 10år før di giftet seg og fikk 3 barn før det og alltid vert lykkelige. Har og et vennepar som giftet seg pga barne å ble skilt litt over 1år etter

vi er samboere, har vist vært det i noen år nå ja. :) 7 år har vi bodd sammen, og kjærester i åtte. :) hadde planer om å gifte oss i 2011, men ble ikke noe. så tar det bare som det kommer. dette er barn nummer tre, så gift eller ikke, en kan ikke bare stikke :p

Vært samboere i 4 år og venter vårt 2 barn:) Ingen hast her :)

Vi har vært sammen i snart 6 år. Samboere i 5 av dem og forlovet i 1 år. :) Baby nr 2 på vei her. Ingen hast med bryllup enda. :) Vil gjerne ha råd til alt. ;)

Vi har vært sammen og samboere i 7år<3 baby nr 2 på vei:) forlovelse og bryllup kommer med tiden:)

Back
Topp