• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gidder noen..

fruluna

Forumet er livet
...å ta mål av stellematta si?

Trenger å vite om kommoden jeg har tenkt til å bruke er bred nok til å ha stellematte på.. [:)]

Takk takk!! Dere er jammen kjekke å ha [:)]

Men da fikk jeg plutselig et lite problem jeg.. Kommoden måler bare 40x75 den.. [&:]

Den så veldig kjekk ut da..
Har ikke lyst på stellekommode, så da blir det kanskje til at jeg må kjøpe noe lignende av hva det du har..

Takk for hjelpa iallefall [:D]

min er ca 40*65. Kjøpt den på ikea. Det er en sånn man blåser opp.

Et lite tips om stellekommode:

Jeg hadde heller ikke lyst på stellekommode, men endte opp med en likevel. Den er litt annerledes enn de vanlige syns jeg, ligner litt på den til monicola, men det er hylle OG tre skuffer under. Den er kjøpt på Jysk faktisk...
Vært skeptisk til kvaliteten på ting derfra, men må si at både senga og stellekommoden virker veldig gode og stødige. Det er ikke badekar på stellokommoden min. God plass på toppen til både stellematte og diverse ting. Så kan babyen ligge framover liksom, eller sidelengs hvis jeg vil det. Kjempekjekk den synes jeg[:)]

Ja for badekar har ikke jeg lyst til å ha i stellekommoden! Får ta meg en runde en dag, og se om jeg finner noe fint [:)]

Back
Topp