Gidder ikke mer nå!!!

Gratulerer så mye[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Kjempe gøy[:)]
Kos deg massemasse, og dryss litt støv fra deg[8D][:D]
 

 
 
 
 
[;)]
 
ORIGINAL: Chumalunga

Velkommen ut av skapet, og masse lykke til videre med lykketrollet i magen![:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: kanikketrodet






[;)]


Men enda like nyskjerrig på deg da![:)]



Hehehehe,genialt at så mange ikke har "røpet" meg,har gjort en elendig jobb som anonym har jeg forstått[8D][8D]
 
Nydelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer masse!!!! [:D]
 
ORIGINAL: Nurk2010

Nydelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer masse!!!! [:D]


Hjertelig takk[:)][:)]
 
ORIGINAL: RockStarBaby

ORIGINAL: Chumalunga

Velkommen ut av skapet, og masse lykke til videre med lykketrollet i magen![:)][:)][:)]

 
ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: SunShin

Nå ble jeg litt rørt her jeg. GRATULERER med spire!!! [:D][:D][:D]


[:D][:D]
 
Gratulerer så mye!!! :D Hvor lenge har dere prøvd?? Betyr at det kan være håp for oss andre og da kanskje... :P hehe...
 
ORIGINAL: Want2Bmom

Forresten genialt at det blir en ledig plass i tromsø på ivf [;)]


Hehehe,ja har meldt fra til de at vi ikke trenger plassen, så da har nok noen andre fått gleden av forsamtale i Juni og start over ferien[:)]
 
ORIGINAL: Tonje71

Gratulerer så mye!!! :D Hvor lenge har dere prøvd?? Betyr at det kan være håp for oss andre og da kanskje... :P hehe...


Vi hadde prøvd i 32 mnd når den satt[:)] Absolutt håp!![:)] Slutta helt og prøve nesten, vi bestilte oss en til hund, og gleda oss enormt til det, å bare levde livet litt uten å tenke på baby, vi la det helt bort til vi skulle få hjelp, å da...[:)]
 
ORIGINAL: xlibrax

ORIGINAL: MilliVanilli

ORIGINAL: Want2Bmom

Forresten genialt at det blir en ledig plass i tromsø på ivf [;)]


Hehehe,ja har meldt fra til de at vi ikke trenger plassen, så da har nok noen andre fått gleden av forsamtale i Juni og start over ferien[:)]


Gratulere så masse med nurket i magen :)

Håper jeg er heldig å får den plassen på IVF-avdelinga :p


Dere får krangle om den[8D]
Neida, men skulle seriøst ønske at man kunne "gi den" til noen ,altså gi plassen sin til en gitt person! Hehe[:)]
 
ORIGINAL: Chumalunga

Velkommen ut av skapet, og masse lykke til videre med lykketrollet i magen![:)][:)][:)]
 
ÅÅÅÅÅÅHHHH... så fantastiske nyheter da[:D][:D] så heldig du er og sååå fortjent[:)][:)][:)] dette var gøy lesing[;)]fantastisk at dere får en hjemmelagd en mens dere venta på å få en "klinikklaga"en...håper du er i fiiiin form, og masse lykke til vidre...
 
Så fantastisk!
 
Back
Topp