Bkno5062110
Andre møte med forumet
Lille prinsessa kom litt for tidlig og hadde stramt tungebånd. Dette ble klipt litt, men disse to tingene gjorde at hun ikke fikk i seg noe særlig mm på sykehuset og vi måtte drive med tre timers-stell. Vi sjekket melkevekt flere ganger, og den var lav, 10-15 ml. Så jeg har brukt skjold, pumpa og ammet i snart sju uker nå... Det har vært en skikkelig nedtur, men forsåvidt gått greit nok, tross alt, men nå har hun begynt å kave veldig og gråte hver gang jeg prøver å legge henne til. Hun har gjort det tidligere også, så jeg vet ikke om hun faktisk gjør det MER nå eller om jeg er litt på randen.. Noen ganger går det å amme, men stort sett må vi gi opp eller kutte ut halvveis og gi mm på flaske. Da får hun 80ml. Hun legger greit på seg, men får ikke nok fra pupp alene, og burde kanskje få mer fra flaske hvis hun ikke tar pupp. Jeg har tenkt at dette går seg til, og forestilt meg hvordan det blir når det endelig skjer, men jeg begynner å gi opp... Ihvertfall når det er gråt og kaving nesten hver gang hun prøver å die. Det er også gråt ganske ofte i etterkant, så i det hele tatt er ikke måltidene noe hyggelig. Føler alt dreier seg om måltidene og ser ikke lyset i enden av tunnelen lenger. Jeg har ikke lyst til å gi opp, og er egentlig innstilt på å prøve noen uker til, men egentlig klarer ikke å se for meg hva som skal endres for at dette skal gå...
Er det noen som har fått det til etter så lang tid? Hva endret seg? Hva gjorde dere?
Er det noen som har fått det til etter så lang tid? Hva endret seg? Hva gjorde dere?