Gi noe til avdeling/ansatte i barnehage?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen som gir noe nå før sommerferien til bhg? :)
I såfall hva?

Vi skal bytte barnehage og har vært veldig fornøyde da.... så hadde vært koselig å gi de en liten oppmerksomhet eller noe av noe slag.

Datteren min har gitt en flaske med Ringi eplenektar til jul/sommer. Kjøpes på Meny eller polet. Jeg er motstander av å gi vin derav eplenektar av høy kvalitet.

Da hun sluttet i bhg. vi var fornøyde med kjøpte jeg til hennes avd. to bøker.

Hos oss samlet vi inn penger... Kjøpte en sparebøsse og satte den i hylla til en av barna. 
Skrev på oppslagstavla at det sto en bøsse der og at de som ville kunne putte oppi litt penger til de ansatte. Så fikk de ansatte pengene til sommerfesten sin og kjøpte ekstra grillmat eller noe for det... 

Eldste skal slutte i bhg nå.. Vi gir en liten gave til de to faste på avd hans.. Idag har han levert en konfekteske med en hilsen på til alle de andre ansatte..

Fra minstemann gir vi bare en listen blomst :)

hva med bøker, singsangkort, brettspill el til avdelingen?
eller en skål med godis?

Mrs Lutz skrev:
hva med bøker, singsangkort, brettspill el til avdelingen?
eller en skål med godis?

nja... leker og ting går jo til barn hun ikke kjenner. De fleste skal over på storavdeling når mi bytter til stor avdeling på en annen barnehage. Tenkte en kurs med diverse stuff og merke med "til neste personalmøte". Kanskje? Med sløyfe rundt. Og pakka i sølvpapir eller noe så ikke barna ser hva det er... hehe

Bruker alltid å gi en liten oppmerksomhet til sommer- og juleferien =)
Har bare kjøpt litt godteri de voksne kan kose seg med, og laget et kort.
Nå skal hun over på storavdeling, så nå har hun fått male på kopper som hun skal få gi til de voksne på avd, samt litt snop.. og så baker jeg en kake som hele avdelingen kan kose seg med.

Synes de gjør en utrolig fin jobb, er koselig å gi dem litt ekstra oppmerksomhet av og til. En blir jo glade i de som jobber i barnehagen, og de passer jo så godt på barna våre =)

Min skal over på storavd. og vi har kjøpt en sånn putteboks fra KidsWood til de, + at de voksne skal få Twist og noen pakker kjeks eller noe annet godt :)

Lillesøster begynner på denne avd. til høsten, så blir jo ikke et sånn kjempe stort farvel :P

Oi! Er det vanlig å gi noe til sommeren også? 

Labambie skrev:
Oi! Er det vanlig å gi noe til sommeren også? 

litt anderledes ved avdelingsbytte, eller barnehageslutt. men utenom også hvis man er veldig fornøyd. er jo som regel ikke mye, bare en liten oppmerksomhet.

Jeg skal sy luer og pannebånd til de ansatte på minis avdeling, han skal over på storavdeling til høsten. Det er utrolig koselig å få en liten gave fra barna som skal slutte =)

Back
Topp