Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ingen gode tips, annet enn å spise ofte..ingefærte hjalp litt.. . Du kan jo teste slik sjøsykearmbånd,... er noe jeg aldri prøvde, men skal teste neste gang.
Tørre kjeks på nattbordet!
Ikke reis deg helt opp engang, før du har spist i alle fall èn kjeks. Gjerne litt appelsinjuice også.
Og Sea-band funka litt.
For meg funka det best å spise frukt. Grønne epler og appelsiner var stort sett det eneste jeg fikk i meg i en periode, men det var i hvertfall noe.
Iskald sjokolademelk, eller milkshake uten sukker. Iskald appelsinjuice, isbiter, eller kalde tomater. Epler som har vært oppbevart i kjøleskap. Hamburger og chips. Salte kjeks. Små hyppige måltider. Nok søvn. Eventuelt bare prøv deg fram for å finne det som hjelper for deg. Armbånd gjorde meg verre.
Kryp opp i senga og bli der. Det var det einaste som funka for meg. Dvs eg var like kvalm, men kasta ikkje opp SÅ mykje, så eg slapp å bli innlagt.
Dei vekene eg låg til sengs hadde eg ein ganske einsidig diett: Lyst rundstykke med bremykt på. Mexican fiesta-chips og bringebærsaft med masse masse isklumpar i. Kasta opp det meste, men ikkje alt heldigvis.
Ser du har fått noen råd, håper noe av det kan hjelpe deg! Mange har god effekt av akupunktur også, det er verdt et forsøk. Blir det skikkelig ille kan du forsøke Postafen tabletter.
Nå skal det sies at jeg er nok ikke den rette til å gi råd, jeg er snart fødeklar og kaster fremdeles opp flere ganger daglig...Har til og med prøvd healing, men ingenting har funket for meg! Håper du snart blir kvitt kvalmen!!!
AKUPUNKTUR!!! Bør absolutt prøves. Postafen funka litt, og Afipran enda bedre.
Sove nok, eta ofte og lite. Eta i senga før ein står opp om morgonen. Peppernøtter (er ingefær i) og ingefærmuffins.
Eg syns skive med pittelitt bringebærsyltetøy var det enklaste å få ned, men du må berre prøva deg fram.
GOOOD bedring, det er grusomt, men verdt det!!