Gi meg tips til GUTTENAVN - takk..

Candykikk

Gift med forumet
Jeg og samboeren tenker oss frem til navn,

navn vi har tenkt på

• Christian
  • Johannes
  • Emil
  • Emilian
  • William

Men vi blir liksom ikke helt fornøyde, å jeg vil gjerne ha dobbelnanv!

Har du noen forslag ? [:)]

Av de du nevnte, liker jeg best Kristian og Emil. Hva med Kristian Emil? (med trykk på i'en i Emil)[:)]

Ellers liker jeg guttenavn som
-Even
-Aksel
-Jakob
-Herman
-Mikkel

Willian André

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Av de du nevnte, liker jeg best Kristian og Emil. Hva med Kristian Emil? (med trykk på i'en i Emil)[:)]

-Even
-Aksel
-Jakob
-Herman
-Mikkel

vi har vært inne på Christian Emil, med trykk på ièn, men det er det jo ingen som blir å skjønne [:D] så jeg regner med han da blir hetende Christian Emil (uten tyrkk) på sånn ordentlig bondetrøndersk.. uff det høres ikke bra ut

ORIGINAL: Candykikk

-Even
-Aksel
-Jakob
-Herman
-Mikkel

vi har vært inne på Christian Emil, med trykk på ièn, men det er det jo ingen som blir å skjønne [:D] så jeg regner med han da blir hetende Christian Emil (uten tyrkk) på sånn ordentlig bondetrøndersk.. uff det høres ikke bra ut

Hehe, det høres ikke fullt så fint ut nei[8D]

Fabian
Felix
Fillip
Oliver

-Even
-Aksel
-Jakob
-Herman
-Mikkel

Tenkte på Christian Emilian, men det blir kansje litt mye "ian"

Uff det er så mange bra guttenavn, det lønner seg bare å finne dem !

embrik johannes

-Even
-Aksel
-Jakob
-Herman
-Mikkel

Tenkte på Christian Emilian, men det blir kansje litt mye "ian"

Uff det er så mange bra guttenavn, det lønner seg bare å finne dem !

For meg personlig så ble det litt mye ja... Men nå er jeg veldig glad i relativt enkle navn jeg da! Så da ville jeg mye heller hatt Emilian alene[:)]

ORIGINAL: unemoren

Fabian
Felix
Fillip
Oliver

Fillip er kjempefint, men ei jeg kjenner fikk en sønn for noen dager siden å det skulle han hete.
å da blir det litt dumt å ta det samme navnet, men tror det er favoritt hos samboeren.

veldig synd, fikk vite at han skulle hete det for noen mnd siden, åsså ringer jeg rett til samboeren "gjett hva ungen til **** og **** skal hete!!!!" å han bare "ehh nei" å jeg fortalte det da.. å samboeren gikk hjemme hele dagen å var tist å jeg kunne ikke skjønne hvorfor, så sier han til meg

"jeg våkna i morrest å hadde tenkt på navnet Phillip i hele dag, åsså ringer du meg på dagen å forteller at *** skal kalle ungen sin det "

uff sånn er det når man ikke kan å komunisere.. [:)]

Back
Topp