gi meg tips fort...

Angel_Girl87

Forelsket i forumet
bah, uten pose funker d absolutt bare ikke å legge mini.
så noen forslag til hvordan en kan legge en mini uten pose som absolutt bare snur seg rundt og reiser seg opp?
no har vi holdt på i over 1/2 time.. [&:]

Surre han inn i ett teppe [:D]

Jeg står og synger, samtidig som jeg koser/holder han på skulderen og hofta.. (liker og ligge på siden) hehe.. hvis det sa deg noe?! er vel noen som vil si det er og "skjemme" han bort ved og stå der til han sovner, men det går relativt fort. Og da reiser han seg ikke opp eller snur seg. Da tar det flere timer[:o] 

ORIGINAL: Tyttebæra

En halvtime er ingenting, dessverre. Det beste du gjør er og lære han og sove uten pose. Altså, gå inn og legge han ned og rett ut igjen. Tar et par netter, men det funker bedre enn at han skal måtte bruke pose i lang tid fremover! [:)]

Enig her. :) Lykke til

En halvtime er ingenting, dessverre. Det beste du gjør er og lære han og sove uten pose. Altså, gå inn og legge han ned og rett ut igjen. Tar et par netter, men det funker bedre enn at han skal måtte bruke pose i lang tid fremover!

Skulle ønske jeg var så sterk! Men her så blir han helt hysterisk hvis vi gjør det på den måten. Har prøvd... men da ender det med at jeg står og gråter og[:-] hehe...

Back
Topp