Gi meg styrke....

Krølla82

Forumet er livet
Åh fytti grisen....jeg sliter så bigtime nå. Skal ha eksamen mandag 18.jan og driver med sisteinnspurt av oppgaver før eksamen...Oppgavene jeg nå har kommet til er noe så jævlig vanskelige syns ihvertfall jeg...mulig jeg er dum som et brød. Sitter og vrir hjernen min så det knirker og knaker. Jeg har fått B og C på alle andre innsendinger,men denne her tror jeg det er bare flaks om jeg står på i det hele tatt.

Oppgaven lyder følgende...

Utarbeid et forslag til en prosedyre. Prosedyren skal dokumentere hvordan virksomheten oppfyller kravene nedenfor som er hentet fra "Forskrift om utarbeidelse av produktdatablad for kjemiske stoffer og produkter og oppbygging av stoffkartotek i virksomheter."
Kap. III - arbeidsgivers plikter. (utdrag)
§ 7. Oppbygging av stoffkartotek i virksomheter. Arbeidsgiver skal ha stoffkartotek som omfatter produktdatablad for stoffer og produkter som nevnt i § 1. Kartoteket skal være systematisk ordnet med innholdsfortegnelse. Kartoteket skal ajourføres.
§ 8. Adgang til stoffkartotek og opplæring. Arbeidsgiver skal sørge for at arbeidstakere har lett tilgang til produktdatablad for de helsefarlige stoffer og produkter som de arbeider med eller kommer i kontakt med på annen måte. Hovedvernombudet skal ha et eget eksemplar av stoffkartoteket.
Arbeidsgiver skal gi arbeidstakerne opplæring i bruk av kartoteket.

ORIGINAL: CogJ

tror du må oversette det til norsk først.. Hehe

hehe...godt det er flere som syns det er gresk...Er ikke så lett å konsentrere seg med en survete unge som er overtrøtt og som driver med tenner eller...[8|]

Og der gikk hjernen min på tur......

Back
Topp