Gi meg styrke

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Sover ikke om nettene omtrent, får ikke til å sove etter jobb, men gjesper i ett, og renner av øynene til tider.... Våknet nå, og det er så ille at jeg har ringt jobb og sagt at jeg kommer senere. Er faktisk uforsvarlig å kjøre bil i 30 min i denne tilstanden.... PLUSS er blitt mer uggen nå disse dagene.

Flere som sover dårlig , til tross for at man er super sliten???? :anyone:schocked028
 
Jeg vet ikke om det skyldes graviditeten min. Men siste to døgnene har jeg nesten ikke sovet. Ligger bare og vrir på meg!
 
Jeg vet ikke om det skyldes graviditeten min. Men siste to døgnene har jeg nesten ikke sovet. Ligger bare og vrir på meg!

Samme her!
Forstår det ikke, for forrige uke sov jeg så mye at jeg var sjokkert, og nå er det plutselig helt motsatt, selv om jeg er like trøtt..
 
Samme her! Får ikke sove, men er kjempetrøtt. Irriterende!

Sent from my D2 using BV Forum mobile app
 
Tror det er graviditeten jeg :) Har det samme.. og i disse mørketider skal jo søvnen komme lett i grunnen :)
 
Huff, grusomt å ikke få sove. Når jeg først sovner sover jeg god til jeg skal snu meg, men bekkensmertene gjør at jeg ligger og vrir meg en stund før jeg sovner og at jeg ofte våkner på natta når jeg skal snu meg. sukk!
 
Heldigvis hjalp det å trene så bekkenlåsningen min har slippet taket! Så da plager ikke det meg lenger, men våkner hele tiden om nettene! Ikke rart man blir trøtt på dagen når søvnen blir avbrutt hele tiden.
 
Off ja. Vanskelig å konsentrere seg om noe annet!
Prøver hele tiden å få tankene ovr på andre ting, men de faller rett tilbake på spiren i magen :p
 
Har litt problem med å sove, finner ingen god sovestilling... og da blir jeg så sliten dagen derpå. Trøtt 24 timer i døgnet.. Slik var det de forrige gangene også.
Tenker masse... og bekymrer meg nok litt også. Redd for å miste. Har ofte mareritt. Drømmer at jeg har begynt å blø, og blir vettskremt.
Henger nok igjen siden sist... Da begynte jeg å blø i uke 4 og fortsatte sånn i to uker. Det var skremmende og ufattelig trist. :( Krysser fingre og tær for at spira sitter denne gangen.
 
Er så trett når jeg kommer hjem fra jobb så da må jeg sove, sover vell 1time og går rundt trøtt til jeg legger meg. I det hodet treffer puta sier det "PLING", så er jeg lysvåken :p ligger så våken 2-3timer og vrir meg.
Mye av grunnen tror jeg er tankene som surrer sånn. Som nevnt her tiligere er 97% av tankegangen om graviditeten :p
 
veldig slitsomt.. Begynte 2 timer senere på jobb i dag. Fikk sovet 1,5 time etter barna var levert. Hadde eg ikke gjort det hadde eg aldri klart å gjenomføre senvakten min! Blir ikke noe soving på sofaen når jeg er så sent hjemme, for da er d rett på med enten lekser, eller fotball, eller leik.. eller trening for meg selv :p Gleder meg til jeg blir VELDIG gravid, typ stor mage, for da har jeg mer synlig grunn til å roe ned ;) men ja, mye tanker som svirrer på nattestid som ødelegger søvnen...
 
Sliter også med søvn på natterstid, og får ikke sove på dagen. Så er utrolig sliten etter jobb med reising i dag :/ urven i hele kroppen, men sove får jeg ikke etter 3 timer på sofaen nå baah :p Men vi får bare holde ut men samtidig passe på oss selv ;)
 
jeg har aldri problemer med å sovne ellers, men nå supertrøtt, legger meg, og bare vrir og vrenger på meg og ikke får sove.. Irriterende... Skjedde i natt også..
 
Kjedelig!! Eg kunne sikkert sovna stående:p
 
Kjedelig!! Eg kunne sikkert sovna stående:p
hehe... urettferdig! :p men kjenner eg meg rett så snur d nok snart... For har ikke hatt søvn problemer med de 2 andre, snarere tvert om ....
 
Back
Topp