Gi meg styrke!

gull nr.3

Glad i forumet
Kvalmen er lammende, selv om jeg nesten ikke har kasta opp. Og jeg er sååå trøtt og sliten! Og på søndag skal jeg jobbe 13 timer! Hvordan skal jeg komme meg gjennom det?? I tillegg skal jeg være på jobben i 10-12 timer på mandag... Hjelpes! ( Er vikar, så føler jeg må når det først dukker opp noe..)

gull nr.3 skrev:
Kvalmen er lammende, selv om jeg nesten ikke har kasta opp. Og jeg er sååå trøtt og sliten! Og på søndag skal jeg jobbe 13 timer! Hvordan skal jeg komme meg gjennom det?? I tillegg skal jeg være på jobben i 10-12 timer på mandag... Hjelpes! ( Er vikar, så føler jeg må når det først dukker opp noe..)

Uff, det hørtes nesten helsemessig uforsvarlig ut :( Men forstår at penger e fristende ja, og spesielt når man e vikar også, da må man kanskje bare ta det man får?
Uff, får håpe trettheten kanskje gir seg litt? Har merket at det har gitt seg litt her faktiskt, eller for øyeblikket, hehe :)

Lykke til! Får håpe helsa kommer seg snart :)

du har lov å si du er syk, og du sender jo bare inn egenmelding for disse timene:)) timene er jo dine, så det skal ikke være ett problem. spis salt kjeks. eneste som hjelper meg akkurat nå :/// 

Huff, ja det frister veldig og ta ut egenmelding for disse to dagene.. I hvertfall for søndagen, også droppe p-møte mandag slik at jeg kun arbeider vanlig kveldsvakt mandag.. Men så er det denne samvittigheten da, det er jo mange som har starta ferie nå.. 
Salte kjeks er gull om dagen! Tror jeg skal kjøpe ingefærkapsler og prøve det også. 

Litt kjipt at det også blir utlyst stilling på jobben snart også, vil jo så gjærne ha noe fast der slik at jeg har noe å komme tilbake til. Føler jeg må gi litt ekstar for å vise at jeg virkelig vil ha dette..

Back
Topp