Mr.Darcy
Gift med forumet
Minstemor på 8 1/2 mnd har vært skikkelig sutrete og krevende den siste uka...og med krevende så mener jeg bare sitte på fanget eller armen....og ingen andre enn meg, pappaen og mamma som får ta i henne....(har vært en uke hos foreldrene mine) Hvis min pappa eller søster ville ha henne på fanget, så vrælte hun værre enn værst....[&:] Hun har blitt forkjøla, hostete og hes.....og matlysten er på bånn.....spiser jo bare en brøkdel av det hun pleier....og som regel ender hvert måltid med at hun brekker seg og noen ganger spyr hun opp alt....[&:][:(] Middag kan jeg bare glemme...for det er en sikker vinner til sprutbrekning.....[:'(] Så nå går det i mme og små porsjoner med grøt. På søndag begynte hun med feber....og dette er 3. dagen med nærmere 39 i feber...så kl 9 åpner legekontoret...håper å få time kjapt....[:(] Ikke sover hun godt på nettene heller..tuller skikkelig, og jeg er så sliten....[:(]
Siden lillesøster har vært så avhengig av meg, så ser storebror sitt snitt til å teste grenser....samtidig som han er sjalu....har ikke tall på hvor mange ganger han har fått minsta til å gråte[:(] I tilleg så har jeg/vi en evig maktkamp gående med han og mat....HAN SPISER JO F*** MEG IKKE....må mase, true, kjefte.....og jeg VET at det er helt feil.....men jeg klarer ikke å sitte å se på at han bare sitter å peller i maten.....[:(][:(][:(] Får så vondt i mammahjertet når vi må kjefte på han...føler det har blitt mye av det i det siste....[:(][:(] Han har vært hjemme fra barnehagen i over en uke nå, så idag skal han i barnehagen...og det skal bli godt for alle parter...
Misforstå meg rett. Jeg forguder ungene mine. Elsker dem over alt på jord, og dem pleier å være glade og tilfredse og snille og gode...
Måtte bare få ut litt damp. Takk for at du gadd å lese
Siden lillesøster har vært så avhengig av meg, så ser storebror sitt snitt til å teste grenser....samtidig som han er sjalu....har ikke tall på hvor mange ganger han har fått minsta til å gråte[:(] I tilleg så har jeg/vi en evig maktkamp gående med han og mat....HAN SPISER JO F*** MEG IKKE....må mase, true, kjefte.....og jeg VET at det er helt feil.....men jeg klarer ikke å sitte å se på at han bare sitter å peller i maten.....[:(][:(][:(] Får så vondt i mammahjertet når vi må kjefte på han...føler det har blitt mye av det i det siste....[:(][:(] Han har vært hjemme fra barnehagen i over en uke nå, så idag skal han i barnehagen...og det skal bli godt for alle parter...
Misforstå meg rett. Jeg forguder ungene mine. Elsker dem over alt på jord, og dem pleier å være glade og tilfredse og snille og gode...
Måtte bare få ut litt damp. Takk for at du gadd å lese