Gi meg styrke!! *ketolyse"

[Hildemor]

Elsker forumet
Jeg tror rett og slett jeg begynner imorgen jeg[:D] Ønsker å gå ned noen kilo, og vet at ketolysen er et godt redskap, og gjør veldig godt for magen min[:)]

Gi meg noen tips til mat da, og send meg litt styrke!! Mannen gidder ikke å joine meg, for han syns det blir så vanskelig med mat på jobb, så her må jeg være sterk!![:)]

Lykke til! [:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Lykke til! [:D]

Takk[:)] Tenk det er siste dag på leeenge jeg kan sitte å kose meg med snop (så det er det jeg gjør akkurat nå[8D])

Er kaffe og melk fy fy forresten? Har begynt å kose meg med det litt på skolen, men må gjerne kutte ut det nå?

2DL melk per dag meiner eg det er. Eg bruker ein lavkarbo light og drikker ikkje melk. Har rast ned i cm og no forsvinner vekta og. Masse lykke til [:)][:)]

ORIGINAL: Svartengel

2DL melk per dag meiner eg det er. Eg bruker ein lavkarbo light og drikker ikkje melk. Har rast ned i cm og no forsvinner vekta og. Masse lykke til [:)][:)]

Takk[:)] Ok, skal klare meg med svart kaffe og jeg[:D] eller kan jo bruke fløte?[8|] Om kaffe er lov da? Husker ikke alle reglene[:D] får lese litt[:)]

Del styrke med meg då hvis du får [:D] Kaffi kan stoppa vektnedgången, sama me tyggis og light brus/saft [:-]

ORIGINAL: Pannekaka

Del styrke med meg då hvis du får [:D] Kaffi kan stoppa vektnedgången, sama me tyggis og light brus/saft [:-]

Det ska eg gjør[:D]begynt du o, eller ska? Eg leste meg t at h-melk å fløte va ok iallefall[:)]Men meieriprodukter kan stoppa vektnedgangen da. Drakk litt brus sist,men har ikkje planer om å gjør det nå[;)] Kaffi drikke eg bare på skolen-blir lange dagar å e ikkje vante me d lenger[:D]

ORIGINAL: [Hildemor]

ORIGINAL: Pannekaka

Det ska eg gjør[:D]begynt du o, eller ska? Eg leste meg t at h-melk å fløte va ok iallefall[:)]Men meieriprodukter kan stoppa vektnedgangen da. Drakk litt brus sist,men har ikkje planer om å gjør det nå[;)] Kaffi drikke eg bare på skolen-blir lange dagar å e ikkje vante me d lenger[:D]

"bjunte" for lenge sie, haha. går fint heilt t kjeresten kjeme him frå jobb [>:]

Jeg er i gang jeg[:D]

Begynte på lavkarbo av samme grunn som deg i går, og det går i grunn veldig fint (om man ser bort i fra "sprekken" jeg hadde i kveld..). Skal ha en kveld i uken hvor jeg har lov til å kose meg på kvelden, og det har jeg gjort idag. Ikke mye, men litt smågodis.
Om jeg ikke gjør det, så kommer jeg til å hoppe av, det har jeg gjort SÅÅÅ mange ganger før. At det ødelegger litt får bare være... Aner ikke hva det vil gjøre, men det finner jeg sikkert ut etterhvert.

IKKE gå i fella hvor du spiser egg til hvert måltid. Det gjorde jeg første gang, og egg blir man vanvittig lei av - det kan jeg garantere deg!

Jeg spiser masse salat, kylling, fisk og rent kjøtt. Er i grunn masse man kan spise, om man bare passer seg for verstingene[;)]

Masse lykke til!

Jeg og mannen har også begynt på igjen. Har hatt en alt for lang pause nå, men skal til syden i juni, så må jo bare....

mannen er dritt lei av egg for å si det mildt, men jeg spiser det i forskjellige varianter. Er glad i både speilegg og kokt egg. Til frokost i dag spiste jeg salat med egg, bog skinke, agurk og paprika. Hadde ikke noe mer spennende.
Kan også steike meg kalkunpølse, eller spise litt rester fra dagen før. SKal lage meg knekkebrød snart, for jeg synst det er best å ha noe å ha pålegget på.

Til kvelds hender det at vi steiker oss kotelett og har salat ved siden av.

Back
Topp