Gi meg styrke jenter

Silje1982

Forumet er livet
Jada, jeg har egentlig ikke tid til å ligge her på sofaen eller å være her inne for jeg har litt og rydde opp i huset og skal snart hente barna mine. Men jeg er så ufyselig dårlig[:'(] Fikk i meg mat, men den kom ganske raskt opp igjen[:'(] Men jeg hater jo at jeg ikke får gjort unna dagligdagse ting som ta ut av oppvaskmaskinen, rydde klær inn i skapet og noen småting. Så giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii meg styrke[8D][:D] Og mens jeg skrev dette innlegget måtte jeg opp og ta runde over doskålen så føler meg elendig for å si det mildt[:'(]

*hvor er klemmesmileyen min*

Skjønner deg sååå godt...*hvertfall nå*

Drit i rotet og samle heller krefter til gulla...Mannen kan rydde litt i dag...

vi kan godt bytte[;)][;)]
jeg gidder rett og slett ikke gjøre noenting, men har masse som skulle vært gjort[>:]
men jeg vil helst slippe å kaste opp da[:'(]

Uff, stakkars deg.. Støtter *MaCa* i at mannen får ta seg av huset i dag, det er bedre at du får slappet av og samle krefter.
Sender ein god klem til deg [:)]

*MaCa*: Takk vennen[:)] Jeg har mest lyst til å drite i alt, men kjenner jeg meg rett så kommer jeg nok til å tvinge meg på beina og få gjort unna det meste i hvertfall[:)] Har sendt melding til min kjære og spurt om han kan hente i barnehagen, men han er elendig og svare på meldinger så regner vel ikke med at jeg får svar med det første[8D] Håper at formen din ikke er så dårlig som min og at blødningene har stoppet[:)]

Maltesers: Hihi.... Jaja, vi kan godt bytte for en stund[:)] Men da må du nok ta med kvalmen på kjøpet for den har visst ikke tenkt å slippe taket[:'(][:D] Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg er sykemeldt ut denne uken for det hadde ikke vært noe særlig og vært i denne tilstanden på jobb[:'(]

ORIGINAL: prøverpånummer3

*MaCa*: Takk vennen[:)] Jeg har mest lyst til å drite i alt, men kjenner jeg meg rett så kommer jeg nok til å tvinge meg på beina og få gjort unna det meste i hvertfall[:)] Har sendt melding til min kjære og spurt om han kan hente i barnehagen, men han er elendig og svare på meldinger så regner vel ikke med at jeg får svar med det første[8D] Håper at formen din ikke er så dårlig som min og at blødningene har stoppet[:)]

Maltesers: Hihi.... Jaja, vi kan godt bytte for en stund[:)] Men da må du nok ta med kvalmen på kjøpet for den har visst ikke tenkt å slippe taket[:'(][:D] Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg er sykemeldt ut denne uken for det hadde ikke vært noe særlig og vært i denne tilstanden på jobb[:'(]

Høres kjent ut...[8D] Her er blødningene på fullt og kvalmen kommer og går...Ikke såååå ille nå, men etter at jeg har laget bløtkake tenker jeg den kommer for fullt igjen...[:-]

Var hos legen i går og tok nye hCG prøver...Skal ta en ny en på torsdag så håper den har steget...Den jeg tok for to uker siden var på 3800 den jeg tok i går ligger på 46 000...[8D] så den har steget veldig bra...[:D]

ORIGINAL: Sunshine*

Uff, stakkars deg.. Støtter *MaCa* i at mannen får ta seg av huset i dag, det er bedre at du får slappet av og samle krefter.
Sender ein god klem til deg [:)]

Takk Sunshine*[:)] Det er godt å ha dere som mine støttespillere[:)] Jeg har faktisk fått unnagjort det som plaget meg så jeg føler meg ganske flink[:)] Nå samler jeg krefter til å gå og hente ungene som er lenge i barnehagen i dag stakkar[&:]

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: prøverpånummer3

Høres kjent ut...[8D] Her er blødningene på fullt og kvalmen kommer og går...Ikke såååå ille nå, men etter at jeg har laget bløtkake tenker jeg den kommer for fullt igjen...[:-]

Var hos legen i går og tok nye hCG prøver...Skal ta en ny en på torsdag så håper den har steget...Den jeg tok for to uker siden var på 3800 den jeg tok i går ligger på 46 000...[8D] så den har steget veldig bra...[:D]

Ja, det er jo veldig lovende da[:)] Så det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for siden du har hatt det slik i de to andre svangerskapene[:)] Men godt at du blir fulgt opp[:)]

Og så håper jeg inderlig at kvalmen holder seg vekke i dag slik at du får nyte kaken på bursdagen din[:)]

Jeg for min del er stolt over at jeg har fått gjort det jeg skulle i huset. Har til og med klart å stelle meg og nå drar jeg snart for å hente mine to nurk[:)] Men ga beskjed til min kjære at han får handle mat og jeg håper han skjønner at det er han som må lage den også[:)]

Back
Topp