GI MEG MOTIVASJON!!!

MissyC

Elsker forumet
Steike kor trøtt jeg skal være om morningen da. Har vært sykemeldt i 2 uker nå og har fortsatt ikke gjort noe i huset før mannen min kommer hjem klokken 4. Han må jo snart bli DRITTlei av meg..*sytesyte*Jeg har absolutt INGEN lyst til å verken rydde,vaske eller reise meg fra sofaen..Så kom igjen jenter..FÅ MEG OPP FRA SOFAEN!!*Føler jeg råtner her*

Jeg begynner med å re opp senga og rydde på rommet, for å komme i gang når jeg egentlig ikke vil :) Da ser jeg hvor deilig det er å ha et ryddig hjem og fortsetter utover huset! [:D]

kanskje du kan sette på høy musikk og? [:D]

ORIGINAL: EdonaLarsen

Jeg begynner med å re opp senga og rydde på rommet, for å komme i gang når jeg egentlig ikke vil :) Da ser jeg hvor deilig det er å ha et ryddig hjem og fortsetter utover huset! [:D]

kanskje du kan sette på høy musikk og? [:D]

Re sanga ja..Hadde jeg faktisk ikke tenkt på...*må bare sliten meg opp trappa til 3 etasje* *puh*
Greit..Får sitte på Spotify og se om energien kommer!!

ORIGINAL: FABU12

Jeg syns mannen din kan hjelpe til selv om han går på jobb - du er jo sykemeldt for en grunn går jeg ut i fra- (?)

Er ikke syk i den forstand..Får ikke lov til å jobbe før jobben min kan omplassere meg.. Er mye borti sveising,kjemikalier,whitesprit,lakking osv..Er ikke det beste for fosteret akkurat de tre første månedene..

Back
Topp