gi meg motivasjon

Wenche_tutla

Elsker forumet
har tenkt i flere dager at jeg skal lage stelle vekse har  alt i hus uten om innmaten  men skulle så gjerne har begynt for da  kommer jo innmaten raskt i hus . kan noen bare kom hit riste  litt i meg  ta fra meg is kaffen  og si at jeg får den tilbake når resultatene på stellevesken  er å se.

please

Sånn hadde jeg de også her i 14 dager gikk bare å såg på at ting låg der, orker ikke vaske gulv engang[:(](pleier og vaske 1 gang i uka) å sambo stakkar som går på jobb hele dagen er jo sliten så skjønte jo at han ikke orket når jeg som går hjemme her ikke orker, men så på lørdag så måtte jeg bare begynne, og da gikk det i ett fra kl 12 om dagen til 18 om kvelden.. Så du må bare kaste deg utti det.. Vet det er enkel og si men her kommer litt motivasjon fra meg vertfall[:(]

*riste riste* f avstand da men hjalp d?[:)] d e ofte litt tiltak komme igang, e skal liksom lage ett kort ikveld men e kjem jo ikke igang her jo... sukk sukk sukk..

[:D] motstand skal du finne... heheh.. jeg har hatt liggende i 6mnd nå utstyr til å sy vinterpose.Mangler bare glidelås. Nå har jeg kjøpt meg vinterpose til lilleknøtt...

Men lykke til..
Mine gulv er ikke vasket på en stund [8D]

Sender likevel over det lille jeg har av motivasjon... jeg strikker forøvrig en liten rosa kjole i håp om at det er en liten jente i magen. Men tror vel egentlig at det er en gutt til...

Back
Topp