Gi meg litt oppmuntring... :(

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Dumme meg...

Er på rugedag 9 i dag, selvsagt måtte jeg svi av en test :( Blenda hvit var den ja :/ Tok ikke med morgenurin da, og det hadde gått bare 3 timer siden siste dobesøk.

Kjennes ut som mens er rett rundt hjørnet også. Sist ferskforsøk begynte jeg å blø på rugedag 9.

Bare lyst til å gråte nå, vet at håpet ikke er ute. Men fikk en skikkelig dårlig følelse nå :'(

Blæh... Blir gal... Kikka på testen igjen nå, ser en svak strek :/ Blir tullette av disse rugedagene. Prøve å koble ut å vente med ny test til lørdag :P

Kjære deg, vi kjenner vel oss alle igjen! Rugedag 9 kan veldig godt være for tidlig, det er absolutt masse håp! Man går litt i kjelleren etter en negativ test, men den behøver ikke å bety noen ting! Krysser fingrene for deg, det skal nok gå bra!

ikke fått positiv før dag 11.. så dag 9 er jo enda tidlig...
og en svak strek er en strek...slik var det på meg og, billigtest blendahvit, så så på den etter noen timer og kunne skimte en svak strek... så den var positiv.. nå endte det i en SA da... men var gravid..
krysser fingrene for deg

Ikke mist håpet, det er fortsatt tidlig.. Vent 2 dager til og ta en ny test. Kanskje du blir overrasket ;)
Noen har lav hcg stigning eller embroet fester seg senere- som gjør at testen blir positiv senere..
Lykke til :)

Dag 9 er sinnsykt tidlig!! Men selv gikk jeg på en smell og testa dag 8, og selvfølgelig var den negativ, samme dag 9, men dag 10 var den supersvak... Har slått meg til ro med det, og har ikke testa mer. Men har ringt klinikken om det positive svaret, på billigtester..

Takk for oppmuntrende ord :) Er i litt bedre form nå. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet ;) Skal prøve å vente til lørdag... :/

Hold motet oppe :) Så skal du se at det klare fine krysset eller de flotte 2 strekene dukker opp på lørdag ;) Er selv på rugedag 8 og skjønner veldig godt hvorfor du testet...! :angel1

Bittelitt rødt på papiret i mårest, ikke sett noe etterpå... Blødde de 3 første mnd med snuppa. Blør jo ikke enda, men vil ikke gi opp håpet. Men fikk en klump i magen ja :(

Ikke mist motet enda! Det er fremdeles tidlig, så ting kan endre seg. Aldri morsomt når man opplever småblødninger/sporblødninger, men jeg krysser nå fremdeles alt for en positiv test om et par dager!

Huffda! Aldri kjekt når det kommer blod - men har mange venninner som har hatt småblødninger når de var gravid. Krysser fingrene for deg!

Jeg blør. Begynnte å blø på søndag, testet pos 8 dager etter innsett..
Altså dagen før jeg begynte å blø. Tok blodprøve mandag og onsdag for å finne ut hcg nivået.
Mandag var nivået på 16. Onsdag var den økt til 69. Så jeg har et lite håp enda :) krysser fingrene for deg ;)

Back
Topp