Gi meg kraft...

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er SÅÅÅÅÅÅ mye jeg skal gjøre idag! (Og helga forøvrig..)
Sitter i stua og ser på den fæle blodrøde veggen til samboeren. Noen har fått være ungkar litt for lenge merker jeg :p
Jeg krever at den fargen skal bli marrakech i løpet av helga. Resterende vegger skal få nytt strøk av hvit.
Kom over salg av fjorårets hagemøbler også. Hpper vi finner noe fint som passer til den lille balkongen vår. Har jo så fin sol der hele dagen, så vil gjerne få utbytte av den i sommer...
Vi skal også få tak i spisestue møbler. Håper det blir skikkelig hjemmekoselig etterhvert.

Har noen sekker med babyklær vi har arva. Disse må gjennomgås + klærne må vaskes...

Har fremdeles esker som må pakkes ut...

Som dere sikkert skjønner, så er det mye som skal bli gjort fremover. Det jeg har lista opp er hva jeg vil ha gjort i løpet av helga!
Tror dere at det er mulig?
Satt ganske greit i sofaen nå, så sliter litt med å komme meg igang :p

Hjelper å ha en god liste over hva som skal gjøres og stryke ut etterhvert!
Hvis du sitter godt i sofaen kan du kanskje hente klærne dit og sortere litt foran TVn? :)

Jeg skal i bryllup i ettermiddag/kveld, (har fortsatt ingen plan for hår/sminke),
og imorgen tar jeg 7-flyet til oslo for å delta i utdrikkingslag med overnatting for barndomsvenninne. Har ikke pakka. Har ikke helt oversikt.
På mandag er det deadline for en artikkel jeg har lovt å skrive for et internt fagblad, og etter det orker jeg ikke tenke på :-p
Her går det i tre dager av gangen. :D

Hjelper å ha en god liste over hva som skal gjøres og stryke ut etterhvert!
Hvis du sitter godt i sofaen kan du kanskje hente klærne dit og sortere litt foran TVn? :)

Jeg skal i bryllup i ettermiddag/kveld, (har fortsatt ingen plan for hår/sminke),
og imorgen tar jeg 7-flyet til oslo for å delta i utdrikkingslag med overnatting for barndomsvenninne. Har ikke pakka. Har ikke helt oversikt.
På mandag er det deadline for en artikkel jeg har lovt å skrive for et internt fagblad, og etter det orker jeg ikke tenke på :-p
Her går det i tre dager av gangen. :D

Godt det ikke bare er meg som er fullbooket :p men din helg virka i grunn mer stressende :confused: lykke til!
Nei, nå får jeg bare reise meg opp :p

Her skal det også vaskes babytøy i helga, den stakkars vaskemaskinen skal nok få kjørt seg! Også må jeg rydde plass i skapet til alt, det blir kanskje en større utfordring. Heldigvis har vi ingenting som skal males, men jeg har et håp om å få tilbake kjøkkenbordet vårt før babyen kommer. Akkurat nå fungerer det mer som verksted enn kjøkkenbord (jeg er visst en tålmodig sjel, men nå begynner det å bli tungt å spise ved sofabordet ettersom magen er i veien når jeg skal bøye meg fremover).

Lykke til med alle gjøremål, du blir nok ferdig. Og er det noe som gjenstår, så får det heller bare gjøres etter fødselen. :)

Back
Topp