Gi meg ett spark bak..

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Kan noen gi meg ett spark bak???

Jeg har en hel drøss ting jeg skulle ha gjort her idag.

Stvøsuge  ferdig
Vaske over alle gulv ferdig
Vaske badet
Brette sammen klærferdig
Vaske litt klærferdig
Vaske og Koke flasker

Alt dette må gjøres for vi får takstmann idag,men jeg er så tiltaksløs her jeg sitter[8D]

tror ikke du får mindre takst om du ikke vasker og koker flaskene, men greit å gjøre det uansett:D
kom igjen opp opp med deg. utav sofaen å spring[:D]

*SPARK* [8D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

tror ikke du får mindre takst om du ikke vasker og koker flaskene, men greit å gjøre det uansett:D

Hehe.. Tror du ikke jeg får det da?? [8D][:D]
Neida,men jeg må få gjort det,for er ikke så mange reine flasker igjen til snuppa mi her[:)]

ORIGINAL: Tvilling74

Neida,men jeg må få gjort det,for er ikke så mange reine flasker igjen til snuppa mi her[:)]

hehe skjønte det da dumma[:D][:D][:D] hvis du blir ferdig med alt, er du hjerteligvelkommen til å ta vaskebøtta med hit å vaske... dumme dumme hofter som tuller i uke 13[:@]

SPARKE DEG HARDT [:D]

Sorry håper det ikke gorde vondt[8D]

ORIGINAL: Tvilling74

hehe skjønte det da dumma[:D][:D][:D] hvis du blir ferdig med alt, er du hjerteligvelkommen til å ta vaskebøtta med hit å vaske... dumme dumme hofter som tuller i uke 13[:@]

Hehe..Så du gjorde det ja[:D][:D]
Er ferdig med det meste nå,har bare vasken og do igjen på badet + flaskene til Enya[:)]

Men måtte ha meg en liten pause nå,for ryggen verker som bare fy nå[:(][:@]

Back
Topp