Gi meg et svar plizzz

MiniMus

Forelsket i forumet
Tulla mi hadde feber forrige fredag og Lørdag.Søndag ok,Mandag ok og i dag feber igjen.
Hun er bitte litt forkjølet men jeg tror hun plages kjemep mye med jeksel vannet renner ut av hennes munn som bare det.

Men er det normalt at feber kommer en dag og forvinner en anna dag.

Har ikke så mye erfaring med feber så jeg blir jo liv redd med en gang.Skal ta henne til legen i morgen bare for å sjekke henne.
[:(][:(][:(][:(][:(]

har samme probleme her. Fikk beskjed om å gi paracet 3 ganger per dag. Om matlysten går ned så er det viktig å få i dem mye veske. god bedring[:)]

Min fikk MASSE feber når han fikk tenner.
Ga bare smertestillende.

Vår lille hadde feber uten noen tegn til forkjølelse for en stund siden. Så forsvant feberen, og han ble dårlig i magen. Så ble han bra i magen igjen, og en dag etter det kom feberen på nytt. Den var oppi 40,7! Men den siste gangen var det ørebetennelse. Og vi hadde ikke engang lagt merke til at han hadde vondt i øret...

Kan jo være noe slikt? Men er du usikker, så ring legen! Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite vet du [;)]

Jepp,tar hun til legen i morgen..Hun virker veldig sinna og vil ikke at vi skal ta på henne.
Nå sover hun og fikk stikkpille så tar vi og ringer legen i morgen.

har du sånn som man smører tennene med? i så fall så anbefaler jeg deg å få ta i det på apoteket.. Kan ikke være foruten det i huset her nei[&:]

ORIGINAL: Flaskemamma

har du sånn som man smører tennene med? i så fall så anbefaler jeg deg å få ta i det på apoteket.. Kan ikke være foruten det i huset her nei[&:]

Dentinox [:)]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Flaskemamma

Dentinox [:)]
takk for det[:)] er så elendig på å huske "medisin" navn jeg at det er fææælt[8D]

Få sjekka halsen for streptokokker også, med det samme du er hos legen.

Back
Topp