Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tragisk nok er det massevis av 80 talls klær å få i butikkene.. Storskjorte med belte og tights f.eks, eller skjorter med flaggermusermer.... Trodde virkelig 80 tallet var det ene tiåret man ville ha vett til å IKKE gjenta for klærne og stilen var mildt sagt grym.. Og ja, jeg er født i 75 og husker godt det glade 80 tall og har ikke noe ønske om å gjenleve det..
Sist jeg var på 80-talls party tok jeg meg en tur på Divided avdelingen til HM, og fant hele antrekket der! Kostet max kr 250,- for alt sammen. Svart skjørt, tights, leggvarmere, sjokkrosa singlet/trøye med svarte prikker, svart tynt "skjerf" som jeg knøyt som hårbånd i et tuppert hår med "halve håret" i grorudpalme. Masse rosa øyensminke, fikk lånt noen rosa plastperler (øredobber og kjede) av ei venninne, samt sånn fargede armebånd. Kjøpte også en pakke med Hubba bubba, og tok to i munn samtidig (æsj!), det gjorde virkelig susen!
Dårlig bilde, men jeg hadde på meg knall rosa strømpebukse (kjøpt på Kiwi faktisk), svarte pumps, svart kort kjole og den rosa jakka som du ser på bildet.. Fant ikke krepptanga mi i flyttelasset, så ble bare en rosa sløyfe i håret og rosa øreringer. Knallrosa øyenskygge og leppestift. De fleste hadde store hår (gjerne kreppa eller parykk), knalle farger, korte shorts, leggvarmere, badedrakt utenpå tights, grilldresser eller dissa store BALL collegegenserne.