Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
-Få med seg det som skjer med venner å familie - om det er sladdermateriale så vil det gå på folkemunne likevel..
-Se bilder av venner og familie, samt deres barn - jeg vet jo hvordan venner og families barn ser ut.. Hvertfall de jeg har kontakt med. Har ikke behov for å følge med på andres liv
-Få arrangementsinvitasjoner som man ellers ville gått glipp av - er det et viktig nok arrangement, så vil jeg få en telefon eller sms om det..
-Herlig tidsfordriv - har andre ting å bruke tida mi på.
[:D]
ORIGINAL: Tingeling~
Samme grunn som du sitter på BV for; tidsfordriv. [:)]
Hvorfor måååå man være på BV?
ORIGINAL: Plink
Her får jeg svar hvis jeg lurer på noe. Og jeg kan holde meg så anonym som jeg ønsker.. Så bv er mye mer enn bare tidsfordriv for meg.. Her er vi for hverandre (særlig inne på termin-forumene) [:)]
ORIGINAL: Plink
Her får jeg svar hvis jeg lurer på noe. Og jeg kan holde meg så anonym som jeg ønsker.. Så bv er mye mer enn bare tidsfordriv for meg.. Her er vi for hverandre (særlig inne på termin-forumene) [:)]
Du får bedre svar fra fagfolk. De som sitter her er verken leger eller jordmødre :) mine venner som er på facebook er også her for meg om jeg trenger en skulder å gråte på.
For meg er FB ypperlig for å holde kontakten med venner og familie med tanke på de er spredd over alle fjell og hav i verden. Jeg legger ikke til hvemsom helst. Har kun nærmeste venner og familie i min venneliste. Knapt over 100 personer :)