Gi meg boller - nå!

Realisten

Elsker forumet
Herregud, har så sykt lyst på hjemmelagde boller med sjokoladebiter i! Men bakeutstyret er pakket vekk for øyeblikket, og jeg er ubrukelig på gjærbakst. Så nå venter jeg bare på uke 12 eller 13, og at vi skal annonsere det til familien med oppfølgerspørsmålet; hvem kan bake det til meg?!? :hilarious: Så mye rart man gleder seg til :hilarious:

Haha, spiste sjokoladeboller i dag, fra butikken da [emoji39] Eller var vel mer at jeg plukket ut sjokoladen og spiste den og lot bollen ligge [emoji23] D er noe med hvordan den smelter inni bollen [emoji39]

Jeg og er helt vill etter bakst for tida! Kanelboller... naaaam

Stort sett salte ting som frister for min del ellers. Men ja, man skal vel være litt forsiktig. Men kan du ikke spise litt engang? :)
Joda :-) det var ved inntak daglig. De hadde gjort studier på ungdom hvor mødrene hadde spist mye. De slo ut dårligere på sosiale tester og iq

Samme her!! Har bakt mer nå de siste ukene enn det siste året. Naaam. Men nå venter jeg på fårikål! Yumy!! Saaalt og digg!

Åååh, fårikål! Mannen liker ikke det... :sorry:
Det er kjipt! Min mann er ikke veldig glad i det men i dag foreslo faktisk han det. Første dag på lenge jeg ikke ligger i sengen pga kvalme så passer meg ypperlig!

Her er det Brownies som står høyest på lista og på plass nummer 2: Toastloff med leverpostei og agurk o_O

Her er det Brownies som står høyest på lista og på plass nummer 2: Toastloff med leverpostei og agurk o_O
Det er så snodig, spiser søte ting hvis det ligger foran meg, men vanligvis går en helplate sjokkis ned på 5 min. Nå har jeg 3 urørte plater i kjøleskapet... :meh: Saaalt takk! Men tror det kanskje er noe med høstværet som gir meg lyst på boller og kakao.

Åh, nå fikk jeg lyst på rundtstykke med masse postei og bacon på :facepalm:

Back
Topp