Gi liv fra deg nå da!

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Går å kjenner etter konstant, vil så gjerne kjenne noe til den lille gutten vår [emoji173] håper det ikke er mange dagene til jeg kan kjenne noe, 16 uker ila neste uke :)

Jeg har tidligere vært usikker på hva jeg har følt. Men i 3 dager nå har jeg følt en liten inni som føles som en liten finger stryker forsiktig på innsiden :) er nå 16+1 :)

Noen dager våkner jeg om nettene og starter å kjenne etter babyens bevegelser når jeg ligger på ryggen... jeg har SÅ lyst til å bli kjent med barnet i magen snart ... prøver også å kjenne etter i løpet av dagen, spesielt etter måltider. Håper ,håper, håper det skjer snart) førstegangs gravid og er i uke 16 snart!

Jeg håper og tror hele graviditeten vil bli sååå mye morsommere når jeg kjenner at han er der inne :D Nå er det liksom bare symptomene jeg lever på, og dem er ikke særlig spennende [emoji14]

Skjønner deg godt! :-D
Jeg fikk sånn stikk av lyst på et tegn i kveld- så fikk kjøpt meg en doppler i byen jeg bor i- og fant hjertelyden med en eneste gang! Såååå utrolig stas!!! Nå kan jeg faktisk puste og vente på at jeg kjenner bevegelse :-)

Skjønner deg godt! :-D
Jeg fikk sånn stikk av lyst på et tegn i kveld- så fikk kjøpt meg en doppler i byen jeg bor i- og fant hjertelyden med en eneste gang! Såååå utrolig stas!!! Nå kan jeg faktisk puste og vente på at jeg kjenner bevegelse :-)
Jeg har vært på flere TUL og har selv doppler, så det er god gang heldigvis selv om jeg ikke merker noe til det. :) så gøy du også kan berolige deg!

Første var kjempeaktiv og jeg kjente liv tidlig, denne gir knapt et dytt fra seg hvis jeg spiser masse sukker og legger meg stille og hører etter :p har sett på ul at det er mye mindre bevegelse også. Håper jeg snart kjenner det daglig! Er så gøy å dytte med den lille :)

Eg er 14 veker i morgon, og kjenner ingenting enda. Eg har to jenter frå før, og kjente bevegelse først i veke 18-19 når eg var gravid med dei. Så reknar med det er nokon veker igjen enda, før eg kjenner liv!

Kjente liv for første gang sist torsdag da var jeg akuratt 16+0❤
Har jo prøvd å kjent etter de boblene som alle snakker om, men har bare kjent de typiske luftboblene man kan ha i tarmen å har ikke klart å tro at det har vært den lille.
Men det jeg føler nå er det ikke nå tvil om, det er fortsatt som bobler som sprekker men på en helt annen og mer tydelig måte, samt st det noen ganger kjennes ut som noen stryker deg på insiden av magen:D
Det er en helt rar men også helt fantastisk følelse❤

Back
Topp