Går å kjenner etter konstant, vil så gjerne kjenne noe til den lille gutten vår [emoji173] håper det ikke er mange dagene til jeg kan kjenne noe, 16 uker ila neste uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nææh, så spennende!! Er du førstegangs også?Jeg har tidligere vært usikker på hva jeg har følt. Men i 3 dager nå har jeg følt en liten inni som føles som en liten finger stryker forsiktig på innsiden er nå 16+1
Nei dette er nr to men syv år siden jeg var gravid så regnes vel kanskje som førstegangs igjen hehe det er kjempe deilig følelse, håper du føler det snartNææh, så spennende!! Er du førstegangs også?
Jeg har troa på at det snart er min turNei dette er nr to men syv år siden jeg var gravid så regnes vel kanskje som førstegangs igjen hehe det er kjempe deilig følelse, håper du føler det snart
Jeg har vært på flere TUL og har selv doppler, så det er god gang heldigvis selv om jeg ikke merker noe til det. så gøy du også kan berolige deg!Skjønner deg godt! :-D
Jeg fikk sånn stikk av lyst på et tegn i kveld- så fikk kjøpt meg en doppler i byen jeg bor i- og fant hjertelyden med en eneste gang! Såååå utrolig stas!!! Nå kan jeg faktisk puste og vente på at jeg kjenner bevegelse