Gi gave til barn når man ikke kan komme i en barnehagebursdag?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Barnet på 4 år mitt er syk, og i morgen skal 4 andre 4-åringer feire en bursdag sammen på en lekeplass i 1,5 timer. Tviler på han er frisk nok til å gå. Hva er etikette? Bør man gi gave til alle disse fire når man ikke har mulighet til å komme. Selv spurte han bare guttene da han hadde bursdag, men dette er to gutter og to jenter. Han er ikke sånn nær med noen av disse fire i bhg.
 
Gir ikke gave hvis ikke vi går i bursdagen, også selv om det egentlig er kjøpt inn :)
 
Gir ikke gave hvis ikke vi går i bursdagen, også selv om det egentlig er kjøpt inn :)
Barnet på 4 år mitt er syk, og i morgen skal 4 andre 4-åringer feire en bursdag sammen på en lekeplass i 1,5 timer. Tviler på han er frisk nok til å gå. Hva er etikette? Bør man gi gave til alle disse fire når man ikke har mulighet til å komme. Selv spurte han bare guttene da han hadde bursdag, men dette er to gutter og to jenter. Han er ikke sånn nær med noen av disse fire i bhg.
Enig med veivalsa. Hadde gitt om vært frisk nok til å dra :) men om du absolutt vil så kan du gi det senere, men det er ikke nødvendig
 
Det praktiseres litt forskjellig rundt her, min har fått av flere son ikke har kunnet komme
 
Her har vi ikke gitt gave om barna ikke kunne gå i bursdag de var invitert i. De har heller ikke fått gave når gjester ikke kunne komme i deres bursdag.
 
Ikke vanlig her å å gi gave når en ikke kan komme iallefall.
 
Back
Topp