Gi bort klær

Hjelp oss å hjelpe
Fattighuset
Kirkens bymisjon
Frelsesarmen

Kirkens Bymisjon
Fattighuset
Hjelp oss å hjelpe

De som får mest er jo frelsesarmeen og uff, derfor har jeg begynt å gi til hjelp oss å hjelpe grupper, og til det lokale asylmottaket :)

Jeg gir til ei i kommunen som har et "lager" på rådhuset som gies til familier som trenger det. Sist jeg leverte spurte hun om det var greit om det ble gitt til noen i nabokommunen. Ja herlighet samme for meg hvor de trengende bor :)

De som får mest er jo frelsesarmeen og uff, derfor har jeg begynt å gi til hjelp oss å hjelpe grupper, og til det lokale asylmottaket :)
I tillegg så er Frelsesarmeen kresen på klær - for det gies jo ikke bort men selges. Veldig mye klippes opp og blir gjenbrukt som kluter. Barneklærne jeg gir bort vil jeg gjerne skal brukes som klær av barn.

I tillegg så er Frelsesarmeen kresen på klær - for det gies jo ikke bort men selges. Veldig mye klippes opp og blir gjenbrukt som kluter. Barneklærne jeg gir bort vil jeg gjerne skal brukes som klær av barn.
Jeg tenker likevel at det er helt supert, for pengene de får inn på salget kommer trengende til gode i form av matutdeling, tiltak for rusmisbrukere, overnattingslokaler for hjemløse og ufattelig mange andre tiltak. Gir til Fretex det som ikke arves av nevøer og niese samt barna til et vennepar.

Det er sant! :)

Jeg gir til den lokale Frivilligsentralen. De gir til videre til bl.a kvoteflyktninger :)

Jeg tenker likevel at det er helt supert, for pengene de får inn på salget kommer trengende til gode i form av matutdeling, tiltak for rusmisbrukere, overnattingslokaler for hjemløse og ufattelig mange andre tiltak. Gir til Fretex det som ikke arves av nevøer og niese samt barna til et vennepar.
Ja det vet jeg. Men jeg ønsker å gi klær til barn. Det er gode klær som jeg mener passer bedre som klær enn kluter. Så får andre midler gå til matutdeling ol.

Lavterskeltilbud i kommunen?

Back
Topp