Gi bort iphone

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Har en gammel iphone jeg ikke bruker pga kjøpt ny som nevøen min skal få låne pga hans gått i stykker.

Ikke gjort noe med den siden jeg slutta å bruke den. Ligger bildene og feks appene på tlf eller er di knyttet mot simkortet???

De ligger på tlf ja, du kan Google 'slett iphone' for det er en innstilling der du kan starte hele tlf på nytt på en måte :)

Ja, bytt simkort, gå inn på instillinger og restart telefonen. Da slettes alt.

Gjenopprett til fabrikk instillinger, så forsvinner alt. Men husk å kopier det innpå en pc hvis du vil ta vare på noe av det ;)

Takk for tips :-)

Har alt kopi for brukt den nye tlf ei stund ;)

Gamle ligger på lading nå....

Du må også huske å logge deg ut av apple-kontoen på tlf din. Selv om du gjenoppretter fabrikkinnstillinger er du fortsatt logget på der. Om du ikke gjør det vil alt av bilder osv som han tar bli lastet opp til din konto. Og han trenger sin egen konto, med sitt eget passord på tlf, til å laste ned appper osv :)

Du må inn på iTunes for å gjenopprette den ;)

Du må også huske å logge deg ut av apple-kontoen på tlf din. Selv om du gjenoppretter fabrikkinnstillinger er du fortsatt logget på der. Om du ikke gjør det vil alt av bilder osv som han tar bli lastet opp til din konto. Og han trenger sin egen konto, med sitt eget passord på tlf, til å laste ned appper osv :)
Når tlf blir restartet kommer det automatisk opp at man må logge inn eller lage ny apple ID. Så det trenger hun ikke :)

Gjennopprett til fabrikkinnstillinger så forsvinner alt ;)

Back
Topp