Gi beskjed til arbeidsgiver??

har fortalt det, og hun ble veldig glad :) tilrettelegging, vikar og arbeidsdag ble tema med en gang.

Jeg tror jeg forteller det i dag :) har vært sykmeldt en stund, så lurer sikkert litt på hvorfor.......
Gruer meg litt. Lurer på hvordan reaksjonen blir. I tillegg er de veldig flinke til å tilrettelegge for gravide på jobben, men vil ikke ha tilrettelegging før i uke 12. For jeg er avslørt med en gang dersom jeg begynner i redusert stilling nå.

Har fortalt kollegaene mine, men ikke sjefen enda.. Fikk akkurat fast jobb ( fra 1.Februar) . Så vil vente til uke 12 iallfall :) Jobber på et gamlehjem for demente, og er ganske tungt til tider. Jobber også turnus, så blir natt, dag og kveld.. Er litt redd for hva sjefen vil si da.. Har jo akkurat fått fast jobb osv..

Jeg har bestemt meg for å si det i morgen. Er så innmari trøtt og lite opplagt om dagen, så er nok like greit at han vet det :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fortalte det i dag, til nestsjefen(sjefen var opptatt). Hun skulle fortelle det til sjefen. Har ikke hørt noe enda..

Jeg sitter og sliter med det samme.. Har vært ansatt ett år, men vet godt at sjefen kommer til å bli skikkelig sur. Han missliker fravær, sykemeldinger og blir sur hvis ting ikke går hans vei. I tillegg er det ingen andre unge jenter/damer som jobber eller har jobbet i denne bedriften. Skikkelig mannsdominert.

Jeg prøver jo å ikke bry meg, for dette er mitt liv, jobben er bare noe jeg må ha. Og de er heldige som har meg som ansatt, tenker jeg. Men dårlig stemning på jobb, det er ikke greit.. :/
Jeg må nesten si det i dag.. Gruer meg! Er 8+4. Når skal du si det?

Blir så sur på sånne. Bare sett han kraftig på plass om ikke gratulasjonene kommer!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Jeg fortalte det på jobb på onsdag som var.
Var kjempe nervøs for at sjefen som også er min far skulle bli kjempesint.
Men han ble faktisk gla og gratulerte meg :) Overasket :)
Så hadde egentlig ingenting å grue meg til :D

sendt fra Note 3 - sengekos

Jeg har fortalt det, men har fantastiske personer i ledelsen. Jobber også som lærer...og planlegging av neste skoleår er allerede i gang...hadde ikke samvittighet til å la de planlegge med meg neste år.

Fortalte det i går siden jeg ble sykemeldt. Hun ble veldig gla på våres vegne :) Godt å ha sagt det ;)

Jeg har sagt det til min sjef. Hun har fått beskjed om å ikke si noe videre oppover i systemet.

Iogmed at jeg bare har 13 % fast så føler jeg ikke at jeg må si noe så veldig tidlig. Ønsker heller ikke si noe før sommerjobben er i boks fordi jeg ønsker å jobbe mest mulig og det tror jeg ikke at jeg får om jeg sier at jeg er gravid. Så når sommerjobb kontrakten er skrevet under kan jeg sik det til sjefen....

Sent from my iPhone using BV Forum

Sa det igår, hun visste vi prøvde da jeg mistet i desember.. Hun er Superglad på mine vegne, men også stresset da nå er vi 3 av 10 som er gravide og alle skal ha i 2014! :O Forstår henne godt!

Har ikkje sagt det enda, men har sikkert sine mistanker sida eg er sjukmld! Ska innom der seinare idag, så om ho er på jobb da, så skal eg seie det! Har ikkje vore sjukmld utenom svangerskap før heller! So ikkje noke bombe her :)

Ipaden min <3

Jeg sa det i går.. GRØSS & gru!
Men det gikk KJEMPE BRA :D han gav meg en god klem og sa dette var da svært hyggelig :D stor byrde lettet fra mine skuldre altså.
Viser seg at han har hatt problemer med å få barn, så han sa at familie var viktigst for han.
Og jeg som Gruet meg så fælt;)

:D

Back
Topp