Gi beskjed til arbeidsgiver??

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Dette har sikkert vært snakket om tidligere men jeg spør fordet ;)

Når har dere tenkt til å fortelle deres arbeidsgiver om graviditeten?
Jeg gruer meg så fælt, har jobbet i bedriften i 6 mnd og er redd det blir sure miner..

Dere som har fortalt det, hvordan ble det mottatt ?

Hjeeeeeeeelp :(

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har fortalt det til to kollegaer og skal fortelle det til sjefen når jeg kommer over magiske uke 12 ^^

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sa de til de som jeg jobber med og sjefen ettersom jeg har vært litt vekke. Har ikke fått noe sure miner fra sjefen, men nå har jeg kun sagt det på telefon ettersom han sitter i en annen by. Bryr meg ikke hva han sier i grunn. Er mitt valg og min rett om jeg vil ha flere barn. Jobben er ikke det viktigste for meg i livet.

Jeg sa de til de som jeg jobber med og sjefen ettersom jeg har vært litt vekke. Har ikke fått noe sure miner fra sjefen, men nå har jeg kun sagt det på telefon ettersom han sitter i en annen by. Bryr meg ikke hva han sier i grunn. Er mitt valg og min rett om jeg vil ha flere barn. Jobben er ikke det viktigste for meg i livet.

Helt enig..
Kjenner bare at hormonene ikke orker at han er "dust" ;)

Helt enig..
Kjenner bare at hormonene ikke orker at han er "dust" ;)

Forstår den, må har jeg det greit når sjefen er i en annen by, så har jeg reaksjoner på avstand.

Jeg sa det for noen dager siden! Han ble såå glad at jeg til og med fikk en klem! Gjett om jeg var letta!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Dessuten så må sjefen være klar over dette når han ansetter jenter/damer! Og burde ikke bli sint, å han har iallefall ikke lov til å sparke deg eller noen andre! Stå på sier jeg!:)

Får også melding av sjefen en god del, der han skriver; hei! Håper det er bra med deg!

Haha, han er svensk da :-)

Rundt uke 12 tenker jeg :-)

Jeg tenkte litt på at jeg skulle vente til uke 12.
Da er vi "sikret" på en måte.,
Men er sant som dere sier.
Jeg sa på intervju at jeg ønsket flere barn. Og han valgte å ansette meg ;)

Jeg sa det når heg måtte hjem fordi jeg var dårlig. Trodde det var pga graviditeten, men var visst bare omgangssyken. Så hadde ventet til uke 12 hvis ikke

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Så lenge du gjer beskjed innen 3 mnd før du går ut i permisjon, så har du alt ditt på da reina ;)

Så lenge du gjer beskjed innen 3 mnd før du går ut i permisjon, så har du alt ditt på da reina ;)

Kanskje det er det jeg skal gjøre.. Kanskje de ikke ser at magen vokser ;) hihihihi

Jeg skal si ifra imorgen, men kun fordi jeg har en jobb hvor de egentlig er veldig avhengig av meg neste år så tenker det er best å si ifra tidlig så vi kan finne en god plan B :)

Sjefen min var den første som fikk vite det, bortsett fra samboeren da! :) Glad jeg fortalte det (i begynnelsen av uke 6), for har vært en del dårlig. Arbeidsgiveren min var bare positiv og gratulerte, og sa at jeg bare måtte si fra om jeg trengte noe ekstra tilrettelegging.

Ja jeg sliter sykt mye med kvalme, så det jo uutholdelig å ikke si det.. :)

Jeg fortalte det til sjefen min dagen etter at jeg fant det ut, da jeg har vært mye dårlig de siste mnd.
Han tok det med ett smil, og tar alt det tyngste arbeidet, sånn at jeg slipper å løfte så mye. :)

Jeg fortalte det med en gang fordi jeg jobber med multi funksjonshemmede og er div ting jeg ikke kan delta på + at det er veeeldig tungt! Jobber i tillegg turnus, og kjenner at det å jobbe til 22 på kvelden er tungt fordi jeg er så trøtt:-) har fått tilrettelagt ved at jeg går kl ni:-) Mine kjære kollegaer har allerede avslørt meg ettersom at jeg gikk fra 25 røyk om dagen til nada på bare noen dager:-P

Jeg fortalte det til sjefen i uke 5 ca så han hsr vist d en stund. Sa d pga at jeg fikk mage veldig fort, så de begynnte å se d :) er jo ikke så rart at den kom fort siden jeg går med to :) hehe

Dette har sikkert vært snakket om tidligere men jeg spør fordet ;)

Når har dere tenkt til å fortelle deres arbeidsgiver om graviditeten?
Jeg gruer meg så fælt, har jobbet i bedriften i 6 mnd og er redd det blir sure miner..

Dere som har fortalt det, hvordan ble det mottatt ?

Hjeeeeeeeelp :(

Jeg sitter og sliter med det samme.. Har vært ansatt ett år, men vet godt at sjefen kommer til å bli skikkelig sur. Han missliker fravær, sykemeldinger og blir sur hvis ting ikke går hans vei. I tillegg er det ingen andre unge jenter/damer som jobber eller har jobbet i denne bedriften. Skikkelig mannsdominert.

Jeg prøver jo å ikke bry meg, for dette er mitt liv, jobben er bare noe jeg må ha. Og de er heldige som har meg som ansatt, tenker jeg. Men dårlig stemning på jobb, det er ikke greit.. :/
Jeg må nesten si det i dag.. Gruer meg! Er 8+4. Når skal du si det?

Back
Topp