Gi ammete til babyen????

Prøvedukka2024

Forelsket i forumet
Ja, kan man det?? Gi ammete til babyen???

Jeg har flaskebarn og har gitt han fennikelte, nå fikk jeg ikke tak i det idag, så ble anbefalt ammete på apoteket, men det inneholder jo så mye annet enn fennikel???!!!

Om jeg kan gi det, hvor mye..?

Jeg fikk beskjed om at det ikke var lurt.. kan bli både verre og bra, siden det er mye
annet i den.. men du finner det jo i gunn ikke ut før du har prøvd![:)]

kan du ikke gå inn på produsentens nettsider å se? jeg føler ammete er i orden, men vet ikke sikkert

ORIGINAL: Black Beauty

kan du ikke gå inn på produsentens nettsider å se? jeg føler ammete er i orden, men vet ikke sikkert

de har samme hovedinngredienser, men tror det er små forskjeller på de to teene om jeg ikke tar feil.
jeg har både kolikk te og amme te, synes de smaker helt likt.
og har gitt vesla amme te, uten respons.

Det står bare at bruksområdet er for ammende mødre.. men da skulle de vel ikke anbefalt det på apoteket...? vet ikke helt hva jeg skal gjøre....

ORIGINAL: 2Diamanter

Det står bare at bruksområdet er for ammende mødre.. men da skulle de vel ikke anbefalt det på apoteket...? vet ikke helt hva jeg skal gjøre....

selger de ammete på apoteket?
og går god for at det kan gies til spedbarn, så ville jeg gjort det.

har du en som gråter pga magevondt? kan du ikke gi sukkervann?

Ja, det kan du.

ORIGINAL: TheusOgNuska*HoHoHo*

ORIGINAL: 2Diamanter

selger de ammete på apoteket?
og går god for at det kan gies til spedbarn, så ville jeg gjort det.

har du en som gråter pga magevondt? kan du ikke gi sukkervann?

Ja, kjøpte ammeteen på apoteket, de sa at jeg kunne gi det, men visste ikke hvor mye jeg kunne gi, så jeg ble veldig usikker da jeg kom hjem...

Han har kolikk.... Og fennikelte har hjulpet godt, men så gikk jeg tom.......

Sukkervann skal man ikke gi til babyer med magevondt, det kan gjøre vondt verre, da sukker gir luft, ble meg fortalt da vi var på sykehuset med lillemann pga magevondtet.... Sukkervann gies helst for å roe ned babyer ved f,eks blodprøver osv....

Jeg ville ha prøvd meg frem, kanskje ta halvparten av det du gir av fennikkel te også
bevege deg oppover visst han ikke reagerer på noe vis![:)]

ok, men da ville jeg kjørt på med ammete!

enig med Heijdii, halver og se[:)]

lykke til!

da prøver jeg det;)

Litt sent nå kanskje, men jeg ga det til snuppa da hun var liten. Ikke mye, men nok til at det hjalp.
Det var den rosa boksen til helois. Forøvrig er den til halv pris av apotekprisen på Vita (tror jeg det var...)

ja du kan - den inneholder blant annet karve som også er bra mot luftplager. Jeg gir et par ml jeg

Min fikk.
Fikk 2 ml før hvert måltid. Funket med det samme [:)]

Back
Topp