Ghost wispherer fans, et spm..

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Passer dette for en snart 11åring??

Jeg ser ikke serien selv, men min datter er så opphengt i å ville se den og mener det er 11 års aldersgrense..
Har bare sett snutter fra dette, og syns enkelte av de "døde" ser fæle ut[8D]

ORIGINAL: Gravid med Gravøren!

Jeg ser ikke serien selv, men min datter er så opphengt i å ville se den og mener det er 11 års aldersgrense..

ser på programmet selv og selvfølgelig er det mange "fæle" spøkelser der, men ikke noe som skriker ut, er jo bare en spendenes serie om de døde.

og det er 15 års granse på denne serien. så veit ikke om jeg hadde latt ho sett, men kan ho slille mellom film og virklighet, så hva gjør en episode eller to?

ORIGINAL: linnhege

ORIGINAL: Gravid med Gravøren!

ser på programmet selv og selvfølgelig er det mange "fæle" spøkelser der, men ikke noe som skriker ut, er jo bare en spendenes serie om de døde.

og det er 15 års granse på denne serien. så veit ikke om jeg hadde latt ho sett, men kan ho slille mellom film og virklighet, så hva gjør en episode eller to?

Er 11 år.

Jeg kunne lett sett den som 11 åring uten å blitt skada for livet.
Men nå har jeg en uvanlig interesse for alt av sånne type tv serier og altid hatt det [8D]

Hva med å se det sammen med henne om du er i tvil ? så kan du se om hun blir skremt.
Men er jussom ikke en serie man blir veldig skremt av med mindre man er redd for alt sånt da.

jeg mener NEI!
er så vidt jeg selv tørr se det, og om jeg ser det på kvelden må jeg se en komedi etterpå fordi jeg er så mørk/husredd..[:-]

jeg hadde ikke latt en 11årig se den serie nei, for det er nok en del en 11 åring ikke forstår i den serie så jeg hadde nok ventet noen år ja

Dattera her i huset så på dette i 15 års alderen og hun sa hun knapt turte og legge seg etterpå.
Ble skikkelig skremt

Back
Topp