ggooooo mårn

nemi.marselia

Forumet er livet
opplagt e æ i dag.
m en go følelse i kroppen.
trur d bi en bra ddag i dag.

men ser æ ikkje sku ha lagt mæ i går før æ har vest gått glipp a endel her. (oppdatering?)

ORIGINAL: ~ savannah ~

Goood morgen [:D]

Fri idag, en av få fridager liksom, også er det blå himmel, og jeg fant en tusenlapp igår som jeg ikke visste jeg hadde! [:D] Shopping!!!!

Nja, jeg måtte bare legge meg før tråder ble slettet osv, så fikk ikke helt med meg utfallet av det som skjedde jeg... Var skamtrøtt også, så satt her litt i ørska bare...

hærli då. (vil å finne glømte penga)[:D]
hadde jo en som satt klar på soveromme så fikk ikkje m mæ alt heller *pokkern*[;)][:D]

Goood mooorgen!!!!!!!!

Nydusjet og klar for dagen [:D] 
God feeling for denne dagen ja [:D]

ORIGINAL: Lille Bea

ORIGINAL: Lille Bea

Morn morn nemi, har du hatt en god natt?[;)] Jeg blir så fasinert av alt som skjer her inne at jeg sitter opp til langt på natt. Så hadde vært fint om folk ikke gadd å skrive etter 23, for Liam viser ingen nåde på morrakvisten selv om mor er trøtt[&:]

Samme her... Merker at BV har fått konsekvenser for hverdagen min, he he! Avgengig ja!!!

Uff, ja... Stemmer for skriveforbud etter kl 23 jeg altså.... evt midnatt i helgene...[8|][8D][:D]

æ har hatt ei deili natt æ[8D]
stemme å før skriveførbud på natterstid når æ ikkje e våken[;)]

ORIGINAL: nemi.marselia

Goood morgen [:D]

Fri idag, en av få fridager liksom, også er det blå himmel, og jeg fant en tusenlapp igår som jeg ikke visste jeg hadde! [:D] Shopping!!!!

Nja, jeg måtte bare legge meg før tråder ble slettet osv, så fikk ikke helt med meg utfallet av det som skjedde jeg... Var skamtrøtt også, så satt her litt i ørska bare...

hærli då. (vil å finne glømte penga)[:D]
hadde jo en som satt klar på soveromme så fikk ikkje m mæ alt heller *pokkern*[;)][:D]

He he, hadde heller ville vært i dine sko ja ;)

hehe klaga ikkje æ[:D] full kroppsmassage å sex hmmmmmm[8D]

Back
Topp