Gevita Magnesium 300g + Fragmin

L

Lykkeliten2019

Guest
Hei,
da jeg var hos jordmor forje tirsdag fikk jeg beskje om å prøve ut magnesium mot kramper i leggen om natta.
jeg skulle ta 2 tabletter dagelig. Jeg går også på fragmin sprøyter 1 dagelig. Siden jeg tidligere har hatt to blodpropper i leggen (venstre). Det er også i dette beinet krampene er om natta. Etter jeg begynte på magesium tabletten. Har energi nivået mitt gått ned i 0% og har måtte sykemelde meg fra jobben. Krampene i venstre beinet om natta har også blitt verre. Hva tenker du??
 
Hei,
da jeg var hos jordmor forje tirsdag fikk jeg beskje om å prøve ut magnesium mot kramper i leggen om natta.
jeg skulle ta 2 tabletter dagelig. Jeg går også på fragmin sprøyter 1 dagelig. Siden jeg tidligere har hatt to blodpropper i leggen (venstre). Det er også i dette beinet krampene er om natta. Etter jeg begynte på magesium tabletten. Har energi nivået mitt gått ned i 0% og har måtte sykemelde meg fra jobben. Krampene i venstre beinet om natta har også blitt verre. Hva tenker du??

Hei:)
Magnesium kan hjelpe mot leggkramper og det er antatt å være trygt for gravide. Vær obs på at det kan ta noen uker før du får full effekt av magnesium. Men man skal ikke bli dårlig av magnesium!

Gravide kan opplever både leggkramper og tap av energi uten at det er noen annen årsak til det enn at de er gravide. Så det kan jo tenkes at du bare har lite energi av graviditeten (det er jo mange ting som tapper kroppen for energi). Men siden du tidligere har hatt to blodporpper ville jeg tatt en tur til legen og forklart hvordan du føler deg.

Jeg tenker altså at jeg ville gått til legen for å få sjekket at dette ikke er noe alvorlig.

Lykke til med den lille.
Hilsen
Åse:)
 
Slutten på tablettene i samråd med min jordmor. Å nå etter bare 1-2 dager er jeg meg selv igjen :)
 
Back
Topp