Mikke skrev:
Dollface skrev:
Mikke skrev:
Dollface skrev:
*Månestråle* skrev:
jeg gikk inn på linken og fant 3 "skatter" i nærheten...Dollface skrev:
så kan jeg bare plukke de med meg og rapportere et eller annet sted at jeg fant de? :P
Neinei.. Ikke ta de med deg =) Pass på at du legger de tilbake der du fant de og at ingen ser deg. Du skriver brukernavnet ditt i en logg som ligger i cachen og logger den på nettet. Hver cache har en egen side hvor du kan skrive at du fant den, evt. at du ikke fant den =)
Hvis det er bytteting i cachen pass på at du bytter noe med lik verdi eller mer.
så målet er igrunnen bare å finne den? Først?
Åssen vet jeg om det er bytteting da?
Vi skal på tur i morra og den ene lå der vi skal til.. ;)
Du må registrere deg der inne og så bruker du en gps for å finne den. Den ligger som regel gjemt for man skal bare finne dem om man vet hvor den er, men noen ganger litt vanskelig.
Når du har funnet den så logger du at du har gjordt det og skriver i boka.
Om du tar en ting fra boksen må du legge noe tilbake. Ellers blir det jo tomt og det skal det ikke bli.
det står ikke noen gps-koordinater, bare et kodet hint for å finne den... jeg vet hvor den ligger da - type "på bensinstasjonen" men ikke nøyaktig hvor.. og der kommer jo hintet inn.. leste på kommentarene nå, og det lå noe i den iallefall :)
Når du har registrert deg får du gps koordinatorene. Og du må jo uansett reigstrere deg for å kunne logge at du har vært der.
Skjønte såpass.. men det står også at det var vanskelig å legge inn nøyaktige koordinatorer.. derfor hint og bilde...