geocaching

Hva i all verden er det????

Har bare hørt om det.. aner ikke hva! Men er nok lurt med en håndholdt! Slik at du finner dingsen.. [8D]

Jeg prøvde meg her - jeg skal se om jeg finner tråden om det

Nei, det er jo helt umulig å søke inne på dette forumet [:@]

Fant denne tråden hvor jeg skriver at jeg skal prøve meg: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19600727

Resultatet for min del var ingen suksess - har gps på mobilen, men den har ikke mulighet for å søke på koordinater, jeg kan bare få opp koordinatene jeg er på, så jeg måtte gå til høyre og venstre og følge med på "målerne" for å se om jeg nærmet meg. I tillegg er kartet på mobilen bare tilpasset bilkjøring, så da teller ikke målerne utenfor bilveiene, og cachene her er ikke gravd ned i gata i alle fall. Bortsett fra det så tror jeg helt sikkert at det kan være en morsom ting, så om jeg får en gps med muligheter for å søke på koordinat så skal jeg prøve igjen!

da skal jeg teste ut dette en gang tror jeg... tenkte å teste ut gpsen i bilen.. for naboen bruker kun den.. også leste jeg at noen bruker iphonen sin.. og det har m, så kanskje det er håp om at vi slipper å kjøpe en ny.. syns det virker litt morsomt iallfall.. kjekkere å gå en tur om vi har et litt annet mål om noe liksom... også fikk jeg m med meg på tanken om dette.. han slo seg heltt vrang på orientering.... men dette r jo noe av det samme??[8D] men han har nemlig møtt en hoggorm på orientering nemlig.. (og det møter han jo sikkert ikke her[8|])

Back
Topp