Gentest.

BegynteIVF2021

Forelsket i forumet
Augustmagi 2025
Er det noen her som har tatt gentest av seg selv og partner?
Hva heter en slik test? Hva skal jeg spørre klinikken om?
Har 10 mislykkede innsett nå og leter etter årsak, vil gjerne ta en slik test av både meg og mannen, kanskje vi ikke passer sammen?
Har noen tatt en kompatibilitetsprøve?

Tenker ikke på nipt test ?
Ikke tatt noe gen tester , bare spør om det då vet de . Mange har jo gener som gjør at man kan arve noe . Men så har man også nyoppståtte genfeil. Tror sykehusene står for disse, litt usikker .

Vi har tatt begge de testene du nevner. Vet ikke hva de heter noen av de, men ble henvist til sykehuset for å ta de gjennom gynekologen jeg/vi gikk til. Det var en av de første tingene som ble gjort i utredning for ufrivillig barnløshet hos oss.

Noen ganger tar det lang tid å få barn. Jeg har vært gravid flere ganger. Men mistet fort eller sent.
Tok nesten 4 år før spira satt på medisin. Og der ble ho til ho kom ut . I 2021 kom ny spire på medisiner. Jeg klarte å bli gravid på egenhånd april i fjor. Men spira var funnet død i uke 16.
Jeg prøver å finne eggløsning. Men alt går feil vei. Nå er jeg på medisin igjen.
Har blitt sjekka masse nå. Og tatt spesial prøver på sykehuset siden jeg mistet 4 ganger alt.
Men alt er fint av prøver.

Back
Topp