Genser/bluser/skjorter til gravide?

Minismurfen

Glad i forumet
Noen som har tips til fine gensere/skjorter/bluser e.l. som kan passe mens magen fortsatt bare har en liten kul? Må på shopping, har ingenting å ha på meg! :P

synes de har masse fint på hm.com jeg :) har nettopp bestilt meg et par gensre, sånne med halve armer og striper :) 

I forje svangerskap kjøpte jeg mest klær på vanlige butikker :) det er jo litt sånn oversize mote enda så det er mye fint du kan bruke nå og etterpå :)
Jeg kjøpte blandt annet store gode gensere, kjoler med 3/4 armer som jeg brukte belter på.. Når jeg prøvde de i butikken sjekket jeg at det ble plass til mage.. 
Det beste tipset jeg har er lange topper enkle topper, i forskjellige farger og dressjakke over, pynt opp med smykker! Jeg brukte masse dressjakke sist jeg var gravid og fikk masse komplimenter for antrekk hele tiden :) (jobber på butikk da) Hadde en sort og en rosa dressjakke sist :) Kommer nok til å gjøre det samme denne gangen, men vil ha en blå og en sort :)

Det eneste jeg kjøpte på gravid avdeling var stømpebukse, tights og noen vanlige topper som også kunne brukes til amming :)

Lykke til på shopping! Håper du finner mye fint og praktisk :D

Takk for svar :)

Får se om jeg finner noe fint i morgen!

Back
Topp