Geniale apper!

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Tenkte vi kunne tipse hverandre om applikasjoner vi kan anbefale? Det er jo en liten jungel av apper å velge mellom, og jeg blir alltid så glad når jeg oppdager nye!

Til iPhone: Jeg oppdaget nettopp Paprika, en app som er beregnet å gjøre middagsplanlegging lettere. Det er en applikasjon som lar deg Google og åpne nettsider inne i appen, f.eks matprat og andre oppskriftsider. Så kan du enkelt lagre og samle favorittoppskriftene fra forskjellige sider inne i appen, skalere oppskriftene i forhold til antall porsjoner, lage middagsukeplan og handleliste knyttet til ukeplanen. Genialt! :)
ImageUploadedByBV Forum1420288577.772108.jpg

Last edited:
Til iPhone: Clue er en applikasjon som hjelper deg å få kontroll på syklusen din. Du må oppdatere den med info om mensen, utflod osv, så vil den etterhvert kunne forutsi syklusen din ganske bra. Perfekt for meg som ikke bruker prevensjon! Ville ikke stolt blindt på den, men jeg vil tro den fungerer bra rent veiledende. Ikke brukt den mer enn to måneder så den er ikke helt nøyaktig på meg enda, men jeg liker den godt :)
ImageUploadedByBV Forum1420288658.575331.jpg

Last edited:
  • Liker
Reactions: BMC
Til iPhone: 2048 er et spill man blir skikkelig avhengig av! Man må slå sammen bokser med samme tall så de dobler verdi og gir poeng, men man kan bare slå sammen bokser som ligger ved siden av hverandre. Spillet er tapt når man ikke har flere muligheter. Gi det et forsøk ;)
ImageUploadedByBV Forum1420288883.245133.jpg

Last edited:
Til iPhone: Valuta+ er genialt om du handler på nett fra utlandet eller er ute og reiser.
ImageUploadedByBV Forum1420289112.339005.jpg

Last edited:
Gjerne skriv om det er for apple eller android. De har ikke hele tiden de samme appene.

Gjerne skriv om det er for apple eller android. De har ikke hele tiden de samme appene.
Har redigert nå :) Har skrevet at de er til iPhone fordi det er iPhone jeg har, men flere av de kan man sikkert få til android også.

En app som heter Redd liv. Den sier akkurat hva du skal gjøre om du må utføre livredning og teller kompresjonene.

Til iPhone: Clue er en applikasjon som hjelper deg å få kontroll på syklusen din. Du må oppdatere den med info om mensen, utflod osv, så vil den etterhvert kunne forutsi syklusen din ganske bra. Perfekt for meg som ikke bruker prevensjon! Ville ikke stolt blindt på den, men jeg vil tro den fungerer bra rent veiledende. Ikke brukt den mer enn to måneder så den er ikke helt nøyaktig på meg enda, men jeg liker den godt :)
Vis vedlegget 97207
Til iPhone: 2048 er et spill man blir skikkelig avhengig av! Man må slå sammen bokser med samme tall så de dobler verdi og gir poeng, men man kan bare slå sammen bokser som ligger ved siden av hverandre. Spillet er tapt når man ikke har flere muligheter. Gi det et forsøk ;)
Vis vedlegget 97208
Disse to finnes til Android og :)

Så irriterende avhengighetsskapende det spillet var :p

Back
Topp